Ti mennyivel mentetek eddig maximum az M3 ason?
#13
Mindig a suliba tartó kisgyerek, a kocsiban ülő gyerek, a hazafelé tartó család. Ezek már unalmas érvek, a közlekedés és a kresz két külön téma. Van aki jól vezet de már rutinból, valaki meg elhiszi magáról hogy 1 év alatt úgy megy mint Senna vagy Marc Marquez, na ezek veszélyesek. De nehogy már egy pár éve vezetni tudó cselekvőképes ember, ne tudjon uralni szög egyenes szakaszon egy 150-200al haladó járművet, ráadásul úgy hogy szinte nincs az útjában senki.
Ennyi erővel ne költözzön senki Németországba, mert az ottani autópálya szakasz csak öngyilkosság, a másik hogy ne is hozzanak forgalomba erősebb járműveket, mert csak a baj forrásai lehetnek.
A vezetés soha nem tartozott a biztonságos cselekmények közé, ergo hiába vigyázol a lottó nyereményből vett Ferraridra, ha egy boltból hazafelé tartó kihajt eléd.
Nem kötelező vezetnie senkinek sem, így is a bolygón óránként többen meghalnak balesetben, aki meg ennek tudatában mégis veszi a fáradtságot és megszerzi a jogsit, ráadásul még autót is vesz, az számoljon ezekkel.
A gyereket nyugodtan lehet cipelni reggelente vonattal, busszal, és gyanítom 0,0001% lesz rá az esély hogy baj történik.
Nem elég hogy a rendőrök rá vannak állva a gyorshajtásra, még a közülünk való sofőrök is meg akarják magyarázni a tutit. Ezzel viszont soha nem értettem egyet.
Azzal a busszal ami vidéken gyakorlatilag nem is létezik? Azzal a vasúttal ahol áldatlan állapotok uralkodnak és napi szinten fordulnak elő késések?
Sokszor csak az autó az opció. Sajnos...
„a másik hogy ne is hozzanak forgalomba erősebb járműveket, mert csak a baj forrásai lehetnek.”
Így van. Ne is. Vagy csak komoly korlátozásokkal. Mondjuk geo kerítések alapján leszabályozna, majd a kibérelt pályán úgy tolhatod vele ahogy akarod.
Csak ezzel az a baj hogy a járműgyártó vállalatokat mindaddig nem érdekli ez míg nincsenek rá kötelezve törvényileg, és nem is lesznek mert 600 lóerővel is lehet tartani a 50-es tempót, a többi meg a felhasználón múlik.
Erős gépek mindig is voltak, olyanok is amit a lakosság is megengedhetett magának, bár nőttek is a balesetek, még csak halvány nyomát sem látom annak hogy kezdeményezték volna az egységes nemzetközi "leszabályzásokat" kritikus szakaszokon, mert senkinek sem érdeke.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!