Opel astra F központi injektoros átalakítása hengerkéntire?
Üdv !
Nos , azért érdeklődnék mert van egy 1.4-es 2001-es Opel astra F-em a 8 szelepes verzió . 60 lovas sík útra illetve még pályára is elég de emelkedőn azért le kell kapcsolgatni eléggé vagy ha csak mondjuk 4-en utazunk csomagokkal nagyon megizzatja .
Az autót nem szeretném lecserélni mert már nagyon a szívemhez nőtt és szeretem . Szépen lassan rakok bele mindent amit szeretnék és jelen pillanatban állt egy kis pénz a házhoz (300 ezer forint ) és fel szeretném kicsit újítani de nem akarom ezt eladni és újat venni mert lutri és ki tudja hogy mennyi plusz költség lesz vele .
Nos a kérdéseim hogy ez először is menyire megoldható ahogy olvasgattam opel fórumokat kell másik szívósor, másik motorvezérlő, másik folytószelepház és ezek mell mi kéne ? Kb 200-at szánnék az alkatrészekre és a munkadíjra a maradék 100-asból meg úgy gondoltam hogy sport fékeket rakatnék rá (hátul dob fék van elöl tárcsa , mert iszonyú sok minden kéne hátul is tárcsafékesre át alakítani de mindenképpen erősebb fék kéne a nagyobb teljesítményhez ) Már sport futómű van alatta szóval az autó nem fog úgy kilengeni és futóművileg bírnia kell a kicsit nagyobb erőt ! És az érdekelne hogy akkor ahhoz pontosan milyen alkatrészek kellenének hogy át lehessen alakítani ?
A normális válaszokat előre is köszönöm !
Nos! A legegyszerűbb ha veszel bele egy c14se vagy x14se motort sallangjaival és kompletten beleépíted akkor lesz kb.82 lovas a kocsi.Vagy valóban létezik olyan hogy átalakítod hengerenkénti injektorosra.Ez esetben is c14 se vagy x14se-motorkódú gépről kell beszerezned a következőket:
1 db hengerfej szívósorral,injektorsorral,kipuf leömlővel.
1 db motortéri kábelköteg mert a 60lovasé nem lesz jó
1 db motorvezérlő(ecu)
1db nagynyomású(3bar-os)benzinpumpa mert a mostani 1 bar-os kevés lesz.Nagy vonalakban ezek kellenek az átalakításhoz.Ha ezeket beépítteted akkor ha minden o.k olyan 75-80 ló lesz a teljesítménye.Ettől sem lesz egy erőgép de picit azért dob rajta.
Szia!
Ha van hol tárolni ideiglenesen, akkor ennyiből lehet hogy kapsz egy si motorost. Az enyém patika állapotban volt, 250-ért vitték el, de azon is minden frankón meg volt csinálva, és még némi extra felszereltséggel is büszkélkedett. Vonasd ki forgalomból, szereld át a motort, vegyél ki belőle még ami kellhet (ezekben minimum ablakemelő és központizár extra volt, a központi kijelző 3 részre osztott stb...). A maradékot meg leadod a bontóban. Az én 1995-ös c14se motoros astrám nagyon szépen ment, és 7 literrel elvolt. Ha nagyon nyaggattam, akkor esetleg 7,5-8 lityi. Nyilván nem ilyen egyszerű ahogy leírtam, én is félve vágnék bele, de ebből nyerhetsz a legtöbbet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!