Pálya szintre szerintem kevés,előzni nekifutásból kb.
Városba meg turbódízel?
Szerintem nincs meg az egybefüggő táv,hogy megérje,a turbót gyilkolja csak azis.
2017. júl. 19. 13:30
1/9 anonim válasza:
A személygépkocsi mozgatására jó.
2017. júl. 19. 13:33
Hasznos számodra ez a válasz?
2/9 anonim válasza:
Pár éve még az a motor volt maga az ISTEN. Ma már csak egy "szutyok dízel", ami igazán sehova se jó. Ez azért több mint érdekes...
2017. júl. 19. 13:38
Hasznos számodra ez a válasz?
3/9 anonim válasza:
Citroen 1.4Hdi motoros 2014-es kishasznogépjárművet vezettem, viszonylag sokat.
Tényleg kis autóban volt, tömegre nem több egy személyautónál. Közlekedésre teljesen jó. Volt, hogy napi 600km-t nyomtam le vele autópályán és nem esett atomjaira a 130-140-es tempótól. Nyilván nem ezzel fogok letolni senkit az útról, pláne nem a nagy prémium 4-5-6 literes motorral szerelt bálnákat, de van még forgalomban rengeteg 1.0, 1.2, 1.4 szívó benzinmotoros autó is. Ezeknek a tulaja mit szóljon?! Ezekhez képest egy álom, kifejezetten dinamikus. Ha nem tudsz vele előzni, akkor ott más baj van.
2017. júl. 19. 14:07
Hasznos számodra ez a válasz?
4/9 anonim válasza:
Az hajcsa a ótót, de arra elég jó, mer telleg gurul ha gázt adsz.
2017. júl. 19. 14:25
Hasznos számodra ez a válasz?
5/9 anonim válasza:
Arra hogy elvigyen A-B.be viszonylag alacsony üzemanyag fogyasztás mellet.Pályára meg miért ne lenne jó? 130-at kényelemesen viszi mint minden mai autó.Turbó gyílkolás már sok benzinesbe is van lásd A Suzuki-nál és a VW konszensz tagjainál is egyre több turbó benzines autó jelenik meg.Akkor ezeket se használjuk városba mert gyílkoljuk a turbót? Sajnos ez van a technika fejlődésével el kell fogadni ezeket a dolgokat,vagy akinek nem tetszik járjon Ladával.De nyakam a tőkére hogy ennek a kérdésnek megint a szokásos a célja hogy előjöjjön a benzin vs Diesel harc :D
2017. júl. 19. 14:34
Hasznos számodra ez a válasz?
6/9 anonim válasza:
Van az ismertségi körben több ilyen motoros autó is. Az egy nagyon jó kis motor nincs se részecskeszűrő, se kettöstömegű a többségében az ezzel szerelt autóknak és kimondottan bírja a városi nyüstölést. A Pug 206-osban kimondottan erősnek hat, de egy 307-est is szépen mozgat, persze az aszfaltot nem fogja felszaggatni.
2017. júl. 19. 14:39
Hasznos számodra ez a válasz?
7/9 anonim válasza:
ótópályára szerintem 500le alatt minden kevés
2017. júl. 19. 16:15
Hasznos számodra ez a válasz?
8/9 anonim válasza:
Én egy ezer éves Kangoot hajtottam régen az 65 lóerő! 1.5 DCI és érdekes módon képes volt kényelmesen 130-as tempóra, padlóval 150. Első három fokozatban a városban pedig a dízelessége miatt ugrott, mint a nyúl.
El vannak nagyon tájolva az emberek, ma már 200 lóerő alatt semmi se jó?
Oké, hogy nem érdemes gyenge autót venni, meg három hengeres ezres vackokat, de azért nem kell átesni a ló túloldalára se. Ez a motor tudhat 100 lovat tippelésem szerint, azért az már legyen elég...
Városba is lehet turbódízelt, csak tudni kell akkor használni.
2017. júl. 19. 17:34
Hasznos számodra ez a válasz?
9/9 anonim válasza:
HDI az egyik legjobb dolog ami francia autókba került. :D
Amúgy meg a szabályokat betartva bőségesen elegendő az a motor is.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!