Bmw e46 mennyire jó autó?
Most írtam egy másik kérdéshez:
"bizonyos esetekben az epés megjegyzéseknek is igaza van, mert olyanok is vannak, akiknek semmit nem mondana a Bmw, ha nem lenne az a jel az elején, és csak a márka, vagy a szomszéd miatt (mert a szomszédnak is van már), vagy csak a csordaszellem miatt veszik meg. Egyben ez a leggázabb a Bmw-ben, hogy ha megveszel egyet, akkor biztos a tetemes anyagi bukás rövid idő alatt, mert annyit hoztak be belőlük külföldről (annyi olcsó foscht), hogy teljesen lenyomták a Bmw-k árát, már egy használt Opel értékesebb lassan, mint egy használt Bmw. Lexusból na ezért van kevés, mert az túl drága, annak nem taposták le az árát a roncsimporttal."
A 118 ló kevés. Csak 1300-1400 kg nettóban. A felhozatal is siralmas, némelyik már át se menne a műszakin és igazzá vált, hogy már az idősebb példányok között is csak 1.5 milla felett találsz olyat, amire nem kell utána ráköltened egy vagyont. Ha tudod vállalni, hogy megveszel drágábban egy jó állapotút, akkor bele lehet vágni, de ha nem, akkor felejtős (ahogy a többi Bmw is).
Olvass utána az N motorkódú BMW-knek. Nem leszel boldog. Van velül probléma, vezérlési oldalon. Ha ilyet szeretnél, egy hathengres jobb lenne. De ha van pénzed költeni az esetleges hibajavításra, akkor a rozsdára kell csak figyelni, mert ezek szépen tudnak rohadni. Mndenképpen nézz alá is !
Amúgy ezzel a motorral gyenge, mert az autó nehéz. Nem tudom, mekkora vagy, de ha nem sportüléses, akkor kicsi a fotel, rövid a háttámla és az ülőlap is.
Ìgy van 6 henger, ha màr bmw, igaz annyira noncs jó hangja a sor6nak mint egy v6 nak...
Smúgy màr mindenki bmwvel audival mercivel jàr ennyit a presztizsről, igaz ezek mind lefingott fosok! 90 évek vége max 2004 ig!én inkàbb VW vagy konszert néznék vagy ha tetszik akkor japàn gépet, azok még megbìzhatóbbak.
A kerülendő motorkódok:
N45 motorok:
N45B16
N45NB16
N45B20S
2004-2016
átrepedésre hajlamos a lehellet vékony hengerek közötti fal
láncfeszítési problémák és nyúlós lánc
N47 motorok:
N47D20
2007-től
láncfeszítési és láncnyúlási gondok ami elhanyagolva láncszakadáshoz vezethet
ennél is előfordulhat a hengerek közötti rész repedése de ritkábban mert itt már vastagabb a problémás rész
N63 motorok:
N63B44
2008-tól
rosszul tervezett hűtés és emiatt hengerfej és turbo hibák
vezérműlánc nyúlás ami szakadhat ha nem veszik észre időben
A többi 4 hengeressel - amik nincsenek a listában - nincs baj és a 4 henger is jó ha alacsony fogyasztást akarsz.
Az hogy mennyire viszi az autót a motor nem csak a lóerőtől függ hanem a nyomatéktól. Hiába csak 118 Le ha 180 Nm a nyomatéka ami már elég ehhez is - ez biztos hogy 318i az M43B19 motorral - 10.7 sec alatt gyorsul 100ra ami elég lehet ha nincsenek extra igényeid. Ami baj lehet hogy amit kinéztél az már régi - facelift előtti - aminek még nem volt jó a rozsda elleni védelme - a facelift utáninak már nagyon jó a rozsda védelme. Abból is van 318i jó fogyasztással a jól bevált N46B20 motorral. A 6 hengereseket is megnézheted de nem erőltetem mert nem vagyok 6hengerbusy - jobb járáskultúra és hang bár ahhoz kell egy jó kipufogórendszer is. A dízelmotorokkal vigyázz mert azok rendesen sok kilométerrel férhetők hozzá használtan és érhetnek brutális meglepetések.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!