Megvennél egy rendszeresen szervízelt, pályán használt, leinformálhatò, itthon elősször forgalomba helyezett, magas (óraállás) kmes benzines autót vezetett szervízk. Vel a tipus átlagáráėrt?
kérdések: a szervizelés megtörtént? miért jó a pályán használás? napi több száz kilométer négy-ötezres fordulaton?
mennyi az a magas óraállás? 200e alatt még meg lehet venni(ha sérülésmentes), de a fölött már...
..az már "széthajtódott"
szerintem.
Ez nagyon típusfüggő.
Egy sztrádára való (érts. nem 1.0 3 hengeres ecoboost, hanem mondjuk egy 2 literes motor pl.) autót, leinformálható előélettel simán.
Az átlagár felett szoktam (néha jóval) kevesebb km-es autót venni, amit előtte leinformálok és majdnem teljesen rendben van motorikusan és fűtőmű szempontjából, mert akkor nem kell rá költeni a szokásosakon kívül, max nagyon kicsit sérült lehet, mert azt olcsón kijavíttatom.
Számomra nem jelent semmit, ha azt mondják, hogy csak autópályán használt, nekem az ugyanaz, amikor azt mondják, hogy női, vagy orvos tulaja volt, mivel nem tudni, hogy ki, milyen stílusban vezette.
Autópálya blokkok helyett a karbantartási számlák legyenek meg, az nekem többet mond, ahogy az állapot, átnézés után.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!