Kinek mi a véleménye a BMW E36-ról?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Jó autók.....voltak.
Aztán az elmúlt bő 1 évtizedben a legtöbb már átment vagy 4 racsingboyon, akik inkább fel raktak rá egy matricát, minthogy motorolajat cseréltek volna...
Szóval nagyon ritka ami nem romhalmaz, és megkímélt állapotú, ami meg tényleg rendben van, az jellemzően annyiba kerül már, hogy egy újabb, normális BMW-t vehetsz belőle..
Motorikusan strapabíróak nagy általánosságban, de azért ők sem bírják a hidegen széthajtást és 70 ezrenkénti olajcserét...Szóval hatalmas lutri.
Én amúgy sorhatos alá nem adnám ha már BMW-t vennék, Gyönyörű hangja van, és városban is 10-12 liter körül lehet vele járkálni ha nem nyomja neki egész nap az ember.
Ha nincsenek szerelési tapasztalaid, és hajlamaid, vagy nem ismersz egy megbízható szerelőt aki nem húz le a BMW logo miatt, akkor nem érdemes venned, csak ha rengeteg pénzed és türelmed van.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Én az 500at vékonynak gondolom.
Szerintem kotorássz itt a gyakorikerdesek.hu-n, nem te vagy az első, aki ezt a kérdést feltette az elmúlt pár évben.
Az ár attól is függ, milyen kivitelt keresel:
Feláras:
- sor6, különösen a 328
- a kupé
- a fekete
- a klíma.
Összehasonlításképpen: én egy fekete, klímás, aránylag megkímélt, kevéssé rozsdás 323-as kupét hozattam a germánoktól.
7 hónapomba telt, mire rámertem erre mondani az áment.
1,3 misi volt a teljes bürokráciával és mire minden ki lesz rajta javítva úgy ahogy kell + sperr, az bizony még egyszer ennyi szerintem.
A rozsda a nagy ellenség, mindegyiket eszi és a javítása sokba kerül, 100ezrekbe.
Egy huszon éves autón már bármi elromolhat, ez előélettől függ.
Dízelekről nem tudok nyilatkozni, szívó benzinesek jól bírják, csak megfelelő minőségű olaj kell és addig nem pörgetni, míg nem meleg (nem a hűtővíz!, hanem az olaj!).
Mindig el fog romlani rajta valami, de a javítás nem horror, csak jó szerelő kell, vagy szaktudás + jó bontó.
Évente benyelhet simán 50-100ezret az extra javítás, még ha úgy vagy vele hogy a nagy javításokat már letudtad, erre készülj fel.
Motor: sor6, abból is a legjobb az M50-es sorozat, de az alu M52-től sem kell megrettenni.
Városban sor6 zabál. A gyári adatokat nyugodtan vedd készpénznek.
Tipp: légy nagyon türelmes, ne szerelmesedj bele az első eléd kerülő példányba. Várd ki a megfelelőt. Ha valami gyanús, bizonytalan, dobd azonnal. Lesz másik és jobb. Ezt tapasztalatból mondom.
Egyébként isteni autó, egy valag pénzem ráment már de egyszer sem bántam meg.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"1,3 misi volt a teljes bürokráciával és mire minden ki lesz rajta javítva úgy ahogy kell + sperr, az bizony még egyszer ennyi szerintem."
.... na jó, talán kicsit túloztam, de nem vagyok biztos benne, hogy 1 millió alatt megáll majd..... azért reménykedem benne :-)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!