Mi a két gyertya közti különbség?
Egyik: [link]
Másik: [link]
Az elsőn lévő "kupak" az letekerhető és akkor olyan lesz mint a második képen?
Én múltkor hozzáértés nélkül akartam gyertyát cserélni, vettem is Astra G-be 4 db-ot. Kitekertem hármat a motorból, negyedik megszorult és kiette a menetet, perselyeztetni kellett, le kellett szedni a hengerfejet, lett 140.000 Ft-ot buli a "házi" mókerolásból.... Azért ette ki a menetet a hengerfejből, mert hosszabb volt a menet, rákokszolódott az anyag és megszorult, se ki-se be.
Amiket vettem hozzá meg el kellett dobni, mert kisebb menettel rendelkező gyertya kellett bele a szerelőm szerint..... Csupán ennyi az én történetem!
Nem kimondottan erre a kettőre gondoltam, csak a vége érdekel.
Szóval akkor megint: Az elsőn lévő "kupak" az letekerhető és akkor olyan lesz mint a második képen?
#2. Komoly történet.
Viszont ennyire "pöpec" állapotba hozása volt a cél, vagy mi került ennyibe? Hengerfej ügyben még csak egy Audi Coupé-val van tapasztalatom, unokatestvérem által. Ő használtan vett egy jó állapotú üres hengerfejet -mert az övé valahol repedt volt- 40 ezerért, majd átpakoltatott bele mindent a régiből (+ még valami gépmunka is volt vele azt hiszem) és így állt meg kompletten 75 ezernél. Opelnél ennyire drágák a dolgok? :O
Hogy a témánál maradjunk: igen az elsőről letekered a "kupakot" és pont olyan lesz a vége mint a második képen.
Több féle gyertyapipa létezik, azért van ez a lehetőség. Pl. jellemzően a "keleti" járműveknél nem kell a kupak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!