Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 2005-ös mazda 6-ot megyünk...

2005-ös mazda 6-ot megyünk holnap szemügyre venni.2. 0 diesellel van az autó. Van valami tapasztalat ennek a típusnak esetleges betegségeiről? Ez egy 121 lovas változat. Rozsda gyakoribb helyei, motorbetegség? Bármi más?

Figyelt kérdés

2017. jún. 16. 15:54
 1/9 anonim ***** válasza:
56%

2.0d mazdát épeszű ember nem vesz, rozsda az viszont nagyon érinti ezt a modellt, leginkább hátsó sárvédő, küszöb, meg úgy mindenhol.

"Bármi más?" Ebből benzinest nézz, ha jót akarsz.

2017. jún. 16. 16:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:
Apámat fogom holnap vinni autót nézni. Ő nagyon diesel párti, nem fog benzinest venni. Ha már ennyire ragaszkodik a dieselhez akkor legalább próbálok vásárlás előtt érdeklődni esetleges típushibák után. Azt hogy "2.0d mazdát épeszű ember nem vesz" kifejtenéd picit bővebben? Miért nem? Mi a gondja?
2017. jún. 16. 16:48
 3/9 anonim ***** válasza:
56%
Porlasztók hamar tönkre mennek és ennek következtén megolvasztják a dugattyút így eléggé boros tud lenni a teljes generál. Illetve a DPF is eléggé a gyenge pontja a motornak.(nem tudom hogy a 2005-ös évj.-ban már volt-e DPF)
2017. jún. 16. 18:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
56%

Legalább leszokik az öreg a dieselrol. Denso fuvokak nem javithatoak, 3-400e Ft a szett de a szakszerű csere a kocsi mostani ára :))

Egyszer mindenkinek meg kell szivnia

2017. jún. 16. 21:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 bp1985 ***** válasza:
29%
Előbb járnék rollerral, mint diesel mazdával. Nem véletlenül van annyi eladó. Jó szívást hozzá.
2017. jún. 17. 07:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 A kérdező kommentje:

Csupa tipikus válasz. Egy-egy írásnak elmegy ehhez is hozzá lett szólva, de senki nem fejti ki bővebben a véleményét. Régebben gyakran jártam erre a fórumra, láttam sok értelmes, megindokolt választ. Hát ezek elég távol vannak azoktól. A DPF-ről olvastam én is, de azt nem tartom kifizethetetlen hibának. Denso fúvókákról nem olvastam még, arról jobb lett volna ha többet ír a kedves válaszoló. Oké hogy drága, de mennyi a vélhető élettartama? Ez azért egy elég fontos infó lenne. A turbó is drága, régen mindenkit ezzel riogattak, de ma már a legtöbb tulaj tudja hogy 3-400 000-et minimum kibír ha teszem azt az olaj rendesen van cserélve, meg egy-két alapvető dolog be van tartva az üztemeltetésben. Hozzátenném hogy az "öreget" már ne akarjuk leszoktatni a dieselről. KB 50 éve közlekedik ilyen üzemű autókkal, látott már pár dolgot. De egy számára ismeretlen típusnak nem tudhatjuk hogy vannak-e komolyabb gondjai. Azért lenne ez a kérdés.

A rolleros válaszadótól is várnék (ha lehet) bővebb infót ha már vette a fáradságot és hozzászolt a kérdésemhez. Mert hogy sok eladó van a dieselből az nem jelenti azt hogy szar is valami. 1.9 tdi-ből is rengeteg van, mégis az egyik legjobbnak tartják (tartották).

2017. jún. 17. 20:27
 7/9 A kérdező kommentje:
Bocs, elírtam. Még csak 40 éve mászkál diesellel.
2017. jún. 17. 20:39
 8/9 anonim ***** válasza:
Olvass utána.a Denso fuvokahoz nincs alkatrész nem javítható hanem csere. Élettartam 200e km kb mint minden cr Diesel injektornal. Van ami többet bír de onnantól minden km ajándék.
2017. jún. 17. 20:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
Azért a Denso fúvóka talán még a Delphi rendszernél is nyűgösebb és drágább. A DPF egy japán autóba nem olcsó,illetve a kettőstömegű is alsóhangon 2x annyi mint egy 1.9tdi-be.
2017. jún. 18. 13:01
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!