Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Szikra van, benzin van,...

Szikra van, benzin van, levegő van, de mégse indul. Mi lehet a baj?

Figyelt kérdés

Sziasztok!

Par napja leallt alattam a suzuki wagon r-em. Kb 30 al gurultam harmasba, jobbkezesnel alltunk meg, elottem egy kocsi. Megall elindul, gurulok utana, vissza 2, meg megvolt a lendulet, viszont megis lefulladt, de epp visszahoztam egy kis kuplungjatekkal, nem kellett ujra inditozni. Nem gyakran, de szokott ilyet csinalni, sjanos teljesen indokolatlan esetekbe. Ezt kovetoen szepen lassultam, gurultam a keresztezodes fele,ajd mikor meggyozodtem rola h senki nem jon jobbrol 1 es be probaltam elindulni de ugyan ugy lefulladt kis gazadas es kuplungcsusztatas utan. Probalt helyszinen inditozni, koszorul de semmi. Ha padlozom inditozas kozbe ra-ra kap de rogton le is fullad. Ac pumpara gyanakodtam, azt mondtak ha nem tudom befogni a benzincsovet es spriccel a benzin akkor az jo. Azert kimertem, megvan a 3 bar. Eleg sokmindent atneztem, nem akarom sorolni, mert sokmindent ki is lehet zarni. Ugye szikra, benzin van, de nem indul. Nem mindegy mimor van szikra. Gondoltam vezermuszij atugrott, de attol meg be kene indulni, max szar lenne az alapjarat, nem menne a kocsi rendesen stb. Amire most gyanakodok az a felso holtpont jelado (ne keverjuk az also holtpont jeladoval, nem a fotengely jelado a baj) ha a fotengely lenne nem mozdulna inditozas kozben a fordulat de szepen ugral. Felso holtponti, vagyis a vezermutengely jelado a ludas?

Tudtommal az szabalyozza a befecsit, h mikor melyik injektor mennyi benyat adjon. Ha padlozom beroffen, de lefullad, fujtam fektisztitoval, ugyan ez uzemanyag nelkul. Radugtam egy obd-t gyosan, es tenyleg erre irta a hibat. Camshaft position sensor. Az alkatresz nem draga, de nem vagyok autoszerelo, igy jo lenne egy olyan velemenyet hallani aki jartasabb ezekbe a dolgokba, mielott esz nelkul elkezdek vasarolgatni, es kiderul a sok alkatreszcsere utan hogy ez se, ez se es ez se. Nagyon erre a vezermutengely jeladora gyanakszok, azert is mert ha fogom es kiszerelem, lehuzom a kabelrol pont ugyan azt csinalja a kocsi mintha ott lenne. Magyaran hiaba van ott, olyan mintha ott se lenne. Ebbol kovetkeztettem erre a hibara, megy a hibakodbol ugye. Nem tudom most hirtelen a hibakodot, de ha rakerestek hogy autoszerelok remalma, rogton kidobja a google, meghozza azert mert ez eleg sok hibat foglalhat magaba, viszont nekem a prgi kobkretan kiirta h camshaft position sensor.

autoszerelohoz nem nagyon szeretnem elvinni, mert sajnos ami boltba 5000 az autoszerelo csak 25000 er tudja megvenni, vagyis atbasz egy huszassal, es meg van pofaja munkadijat is kerni hogy legyen alergias a sorre az ilyen..

Igazabol elkepzelheto h elmeletben megoldottam a problemat, de szuksegem lenne a megerositesre h tenyleg a jelado a szar. Ha pedig nem az, akkor mi lehet meg ezekkel a tunetekkel?


2017. jún. 16. 02:06
 1/4 anonim ***** válasza:
Uhhh, ne haragudj, de vidd el egy másik szerelőhöz. Mindenki jobban jár, főleg te.Ez így nem fog menni... Ez nem trabant már..
2017. jún. 16. 02:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 crudy ***** válasza:
Haat igen, ilyenkor sok minden lehet. Egyebkent ha atugrik a vezerles nem feltetlen indul a motor. Nem irtad mikori a vas de gyanitom nem regi (pl 1995). Ha felsoholtpont hibat ir a tarolo akkor nagyon gyanus h elektronika. Eddig ugyan ugy gondolkodunk. Na de innen. Ajjaj. Kontakt, tenyleg a vezermujelado stb vagy esetleg mas szenzor. Sajnos amikor bejottek ezek az elektronikak meg nem voltak igazan megbizhatoak. Egyszer egy a8 allt meg alattunk durvan 25ezer kilometerrel. 2004-5os volt talan es csak szimplan letiltott mindent a komputer. A szerelohoz ajanlom vigyel te alkatteszt, igy csak a munkadijat kell kifizesd ami egy felsoholtpont jeladonal nem olyan veszes melo. Bar en a bmwkhez ertek inkabb mint a suzukikhoz, de alapvetoen egy sokkal egyszerubb konstrukcio. En azert egy komplett tisztitast megejtenek az auton. Egr szelepet (bar annak van kulon hibakodja), uzemanyag rendszert, legrendszert.
2017. jún. 16. 04:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:

Marutin produkálta ezt a jelenséget nálam, az manuális szivatós, a Wagon R+ automata. Elképzelhető, hogy ott a baj, illetve az üzemanyag nem jut be a motorba minden körülmény között, akár dugulás, de lehet rossz minőségű üzemanyag is, üzemanyagszűrő csere...stb.

Nem vagyok autószerelő, de sokszor nem kell nagy hibára gondolni, sokkal egyszerűbb a megoldás. Ezeket ellenőrizd, ha így sem javul meg: autószerelő!

2017. jún. 16. 08:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
elsőre vedd le a vezérlés boritását, és nézd meg, jó helyen van-e a vezérlés. utána lehet gondolkodni a szenzorokon.
2017. jún. 16. 11:21
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!