Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Lada 2105 1.3-as, ba 28-év...

Lada 2105 1.3-as, ba 28-év alatt most kelett ac pumpát cserélni de valami nem jó mert :?

Figyelt kérdés
de olyan problémám van hogy rángat amikor huzatom kicsit jobban, és olyan sose volt aez idő alatt a régi ac pumpával hogy, állt 3 napot az autó és felkelett pumpálni mert nem volt benne benzin, szétszedtem a membrán sértetlen nem lyukas semmi, akkor nem értem hogy miért és hova folyik a benzin belőle, vagyis a motortérbe folyhat sztem és az nagy baj, de régen ha állt 1 hónapot akkor se kelett felpumpálni az ac-t beültem indidtottam ment kész, egyébként amit most vettem bele az Piros színű master-sport ac pumpa, mi lehet a gond?

#lada . ac pumpa
2017. jún. 14. 17:28
 1/4 anonim ***** válasza:
Mondjuk én utángyártottat vettem, de KETTŐ egymás után szar volt, szerencsére garanciában cserélték de a második után visszakértem a pénzt. Végül egy használt gyárit vettem. Próbálj ki egy használt szivattyút vagy egy másik fajtát. Mondták a boltban is, hogy a ruszki gépekhez az utángyártott cuccok minősége katasztrofálisan hulladék, és ez a szivattyú is ha jól látom 5 rongy, szóval nem egy drága dolog, simán benne van hogy szar gyárilag.
2017. jún. 14. 18:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim válasza:
Nézd meg, nem hajlott-e el a nyomórúd. Érdemes kicseréni a bakelittel együtt legalább 10 ezer km-ként. Az sc pumpa szelepei (vagy inkább a lapkái) szoktak kiöregedni, ezért ereszti vissza a benzint. Létezik hozzá felújító készlet is (nekem is van), de nem jöttem rá, h h kell kicserélni. Mastersportot ne vegyél semmiből, az egy kalap sz*r. Én szlovént vettem (5 lyukú a membránja), állítólag megbízható, 5000 km-t mentem vele, eddig nem volt gond, de egy picit azért ez is visszaereszt sok nap állás után, az előző (cccp-s), nem csinált ilyet, de nem kell tőle megijedni, napi használat esetén -20 C-ban, utcáról indítva pöc-röf. A használttal az a baj, h nem tudod mennyit és hogyan futott. Lehet h "papóautó"-n volt 20 e km-t, de lehet h egy amatőr "versenyautón". 1 szónak is száz a vége: szerintem szlovén 5 lyukú utángyártottat vegyél. Egyébként ha önjelölt versenyző vagy, és szereted 5-6 ezer fölé forgatni a gépet, ne csodálkozz, ha megdöglik...
2017. jún. 16. 22:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:

Nézd át a gumi benzincsöveket is, ha elöregednek ott tud levegőt szívni az AC. Lehet most hogy kicserélted az AC-t és megbolygattad már nem tömít teljesen. Engem is a benzincsövek szivattak meg, a nyomorult AC csak levegőt szipákolt és 2km-enként berángatott és megállt a kocsi. Le tudod ellenőrizni hogy jók e a benzincsövek úgy hogy hátul lekötöd a tankról a csövet, ledugózod, elöl pedig belefújsz kompresszorral (előtte csak simán fújj bele hogy kivigye a mocskot a csőből és utána dugózd le). Ahol kifúj ott levegőt is tud szívni.

Ahogy előttem írták az is lehet hogy az utángyártott AC eleve rossz, inkább újítsd fel a gyárit ha lehet.

2017. jún. 22. 20:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
Most cseréltem le a csöveket új benzinszűrő minden, de a régi ami benne volt,ott a boltba meg azt mondták hogy nem ladáé ! De ladáé csak még ők nem láttak olyat ,ert ez a gyári az egy olasz ac pumpa azon meg van egy kis juk és ott meg folyt , most vagy az olajos benzin vagy a motorolaj kifele az alján
2017. jún. 23. 06:28

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!