Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Fanatikus, szkeptikus vélemény...

Fanatikus, szkeptikus vélemények a szívó hondák tuningjáról?

Figyelt kérdés

Mindig hallom,és néha ellendrukker oldalról is ,hogy a "jó öreg" szívó honda motorokba nem is nehéz lóerőt köhögni.

mint,hogy olvastam,hogy ami VTEC az tuningot kér.

pl a 6 gen 1.5 ls 114 lóerős motorját 130-ra fellehet húzni könnyedén egy hengerenkénti leömlővel,szokásos "folytás nélküle minimum 50-es rendszerrel" meg pl : 1.6 ls hengerfejjel.

Mit gondoltok ? :D

Én személyszerint ,mindenkit kinevettem volna.

Illetve szerintem elkönyvelték a plusz lovacskát a gyári szolíd hang helyett az 50-es hangos cucc miatti érzetre :D


2017. jún. 14. 10:08
 1/3 anonim ***** válasza:
100%

A hondak mptorjai nagyon jol tuningolhatoak!Van is egy par ceg akik ezekre az autokra specializalodtak pl skunk2 meg tarsai......nem tudom szamodra mi olyan nevetseges ,de hidd el ha elvinnenek egy körre egy ilyen normalisan megépített géppel lehet röhögés helyett inkább összepiszkolnád magad!

Az mar mas kerdes hogy a telepi tunerjóska tuning kimerül egy minél hangosabb minél recsegősebb kipufogo "rendszerben",de ezeket a telepi suhancokat meg a vackaikat ne vegyuk egy kalap alá egy normalis epitessel!

2017. jún. 14. 10:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
Egy hengerenkénti leömlő nem hoz 15pacit, a szívómotoroknál a beszívott levegő mennyiséget kellene valahogy emelni.(ami feltöltő nélkül elég nehézkes)
2017. jún. 14. 10:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:

Rendes építéssel turbó nélkül is ki lehet hozni azért jó pár lovat ezekből. De nem a tunerjóskákkal. Roadkill-t (Motor Trend Channel) aki nézi az tudja jól milyen apróságokkal lehet kicsikarni a motorokból még több lovat. Oké persze azok V8-ak, de egy jobban megépített kipuff plusz 30-40 ló kapásból. Igaz itt csak 5-6 lóerő lesz ez a plusz, de sok ilyen aprósággal kihozható a 114 v 130. Csak mondom, ez nem a tunerjóska szakterület egy fart cannal a valagában.


130 lótól azért nem szokás bekakilni, hacsak nem 500 Kilós a kocsi. Vagy ha nem kerül rá turbó és lesz 400 ló. Én mondjuk utálom az ilyen fújt 2 literes 400 lovas verdákat, a turbóval megjön a lórúgás, alatta meg alig vagy több mint a gyári. V8 ebben verhetetlen marad örökre, az lentről a plafonig erős, egyenletes. Mondhatni szarok ezek az agyontuningolt 400 lovas gépek ebben utálom mind az európai mind a japán felhozatalt, ahelyett egy rendes V8 és ugyanannyi pénzből, benzinpazarlásból motort is kapsz, nem egy porszívót ami üveghangon tép, alatta meg babakocsi és visít, tüsszög, sikítozik meg minden baja van...

2017. jún. 14. 19:05
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!