Milyen keveréket rakjak egy ktm 250 sx motorba?
Erdőbe,egyenetlen úton nincs terhelve?
Ott még ha nincs is visszaváltás,csak nyomatékból mész akkor is olyan mint amikor aszfalton pörgetve haladsz magas fordulaton.
Ha 1:40-et megad akkor választhatsz,hogy jobb kenés= nagyobb élettartam,de nagyobb fogyasztás és mondjuk : 1:40 vagy jobb fogyasztás,kevesebb füst,de rövidebb élettartam mondjuk 1:60-on.
Én inkább 1:50 minőségi motul olajjal!
Nem agip meg ilyen mocskok.
egy 1:40-es olcsó olaj (pl :Mannol universal 2T ,jó márka undorító terméke... 800 ft/liter).
Nem ér annyit,mint egy Repsol 1:50 ...
A repsol és a castrol 2 ütemű sem valami nagy eresztés.
Tény,2 üteműnél csak a név...
Elf és motul olaj.
3500 ft 1 liter igen,de megéri az árát teljesen ...
Olcsóbb,mint a blokkot szétkapni és bim bum.
1:50 keveréket használnék motul olajjal...
Vagy 1:40-1:45 ha "olcsóbb" az olaj.
Elf moto off road 2T ami alatt nem tennék olajat bele kb 2e ft.De a mobil extra 2t is még vállalható.
egy jó 1:40-1:50 közötti keveréknél.
De a motul megfontolandó,hisz 3000-3500 forintos ára ellenére is literenként 55-60 ft-ot jelent :)
Az 1-es által összeimádott, leszólt, olajok mind, kivétel nélkül API TC teljesítményszintűek.
Ugyan így az általad használt Mol Dinamic moto is.
Ajánlom figyelmedbe a Mol Dinamic Sprint 2t olaját. Ez API TC+ teljesítményszintű. Ami azt jelenti, hogy a kenőképessége ugyan az mint a TC besorolásúaknak, de ez jobb tisztítóhatású, kevesebb lerakódást okoz, alacsonyabb hamu tartalmú, és kisebb füstkibocsájtású.
Ha találsz elfogadható áron API TC++ besorolású olajat az még jobb. A márkanévnek nincs jelentősége.
Az általad eddig használt Mol olajnak semmi köze a Castrol-hoz.
Itthon készül. Hazai, német és angol alapolajokból, illetve német adalékokból.
...és, hogy a kérdésre is válaszoljak.
A gyár utalása a keverési arányokra azt jelenti, hogy aki hétköznapi használatra szánja annak 40:1 arány mellett megfelelő teljedítményt és hosszú élettartamot garantál.
Versenyszerű használat mellett a 60:1 benzin olaj arányt javasolják. Ebben az esetben nagyobb teljesítmény némileg rövidebb élettartam várható.
A keverékben az olajnak égéslassító hatása van. Azaz kihatással van az elérhető maximális fordulatszámra és teljesítményre is. Versenyeken gyakorta, jóval 100:1 feletti arányú keverékeket használnak. Ott egy motornsk egy versenyt kell kibírnia.
Tehát az általad választott 50:1 arányú keverék lendületes motororást, és kellően hosszú élettartamot garantál.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!