ETZ 125, mi lehet a hiba? Kondi, vagy fesszabályzó?
Pestről lementem Balatonra a motoros fesztiválra, odafele még nagyon jól ment a motor, a felvonulást is megjártuk, aztán hazafele éreztem, hogy néha nem reagál a gázra, magas fordulatról visszapörög. Szokta ezt csinálni ha kokszos a gyertya, megálltam Akarattyán cserélni. Utána indítottam, járt kb 10 másodpercet, leállt, és onnantól minden halott rajta: gyújtással rajta nem világít se az üres, se a generátorvisszajelző, szikra nincs, mintha az egész elektronika elromlott volna (az akksi jó és helyükön vannak a csatlakozók jobb oldalon, legalábbis amit láttam, az ülést nem szedtem le).
Aztán megpróbáltam betolni, el is indult, folyamatos 2000-en pörög de gázadásra nem reagál, és folyamatosan világít a piros generátorhiba-jelző.
Kondenzátorra vagy feszültségszabályzót tippelek laikusként, ti mit gondoltok?
Köszi előre is!
A kondenzátor a megszakító szikrázását szünteti meg. Rossz kondival még kellene lennie töltésnek.
Ha az akksid jó de semmi se működik, akkor először a biztosítékokat kellene megnézni. A szakadt akku biztosíték miatt világíthat a töltésjelző.
Ha nem lenne töltés, akkor tolásra se indulna el.
Szerintem.
UPDATE
Elszállt egy 16A biztosíték... Kicseréltem minden király
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!