Ez arányos kiadás az autóhoz, és az árához képest?
A bátyám úgy 1 éve vett egy 98-as Passatot 900 ezer forintért, 1.9 TDI.
Most olyan 1,4-be van neki a kocsi, de ebbe benne van egy szett 100 ezres (csak a)felni rajta, új,márkás gumikkal, és a "nagy zene" meg persze chip.
Ami nem várt kiadás az a hátsó féktárcsák cseréje, és a turbóé, e kettő olyan 200 ezer körül van, inkább kicsit alatta.De úgy,hogy ő maga csinálta meg, mert bár nem szerelőként dolgozik, de a végzettsége megvan,és a szerszámai is.
A csomagtartón van egy kis korrózió, de azt leszámítva nagyon egybe van a kocsi.
Azért kérdezem, mert ő nagyon nagy dízel rajongó, néha már kicsit gyerekes szinten szól le más autókat.Mindenkit próbál megfertőzni,hogy a dízel milyen jó...én most akarok kocsit venni, és folyamatosan traktál a VW meg dízel szövegekkel.
Persze az ő kocsija nem rossz, elfogadnám, de azért nem estem hasra attól,hogy mennyire "költségmentes".
A fogyasztása nekem is tetszik, de rossz tapasztalataim vannak a dízel autókkal, és most is benzines autóm van, a legnagyobb hibája az volt,hogy nem működött az üzemanyag szintjelző, és kifogyott a benzin, más módon nem állt le.
Míg a családban lévő karbantartott, vagy nem karbantartott dízelekkel mindig volt baj, már csak az indítás tekintetében is.
Persze a bátyám kocsijával nincsenek ilyen gondok -15ben sem, szóval biztos lehet jó dízelt is kapni.
Nekem viszont sokkal jobban bejönnek a Hondák, és a BMW-k, és valahogy az él bennem,hogy a benzines az mindig indul, és megy, meg nem olyan érzékeny.De nyilván ott is van mire költeni, csak inkább a kúton költöm el a pénzem, mint egy szerelő húzzon le.
Én 500ért vettem autót 2,5 évvel ezelőtt és benzin kivételével úgy kb 300 ment rá de ebben benne van a biztosítás, adó, szerviz, 4 új nyári gumi, műszaki, akkumulátor...
A bátyád ezek közül csak a szervizre mondott 400-at úgy hogy csak alkatrészárat nézett, mivel ő csinálta meg a munkát.
Szerintem dízel csak újonnan éri meg van 1-2 évesen kevés km-el megbízható tulajdonostól. Ilyen idős autót dízelben és csak baráttól, rokontól vennék amiről tudom hogy hol, hogyan használta és így nem vennék be évente 15.000km-es futást ha tudom hogy pl azzal járt ki külföldre rendszeresen, stb.
Autópályázni megéri a dízel(talán) de amúgy meg rizikós.
Szerintem a bátyád kocsijában legalább 400.000 valós km van. Én nem vennék autót 200.000nél nagyobb futással, egy dízelnél ez megvan 6 év alatt.
"#5 Az adagoló elektronikus vezérlésű"
Köszi, tudom milyen a Bosch VP37, de ezzel nem válaszoltad meg a feltett kérdést :)
Minden autóra kell költeni. Jó gumi fék,etc pénzbe kerül.
Ő vett egy leharcolt valamit az eredeti ár töredékéért és költött fontos dolgokra és nem fontosakra is.
Egyszerűen a használt autó ilyen.megveszem rendberakom és használom. A rendbetétele pénzbe kerül.
Jó a Diesel is, bonyolultabb ezért költségesebb rendbe rakni, több alkatrész nagyobb eséllyel hasznalodik el
De. Nem is fizeti ki az új árát megvételekor, ellenben nem is új hibátlan autót vesz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!