A teljesen lemerült akkumulátor már sose lesz olyan, mint a régi?
Ahogy haszálod egyre kevésbé olyan mint a régi(új). Nem használ neki de nagy bajt sem csinál. Ha nagyob optimalizálni akarod akkor 30% és 80% között kell tartani, mindig. Szerintem amúgy kár ezen agyalni.
Amúgy miért közlekedés/autó, motor? Valamit félreértettem? Ez vajon miért olyan bonyolult?!?
Első vagyok, jogos. Nem kellene sörözés után gyk-zni.
Az meg szerintem kifejezetten bírja, de ez csak egy erősebb tipp. Persze soha semmi nem lesz olyan mint régen.
Ha megfelelo toltesi eljarast hasznalod akkor visszafordithato a szulfatosodas. De nem visszafordithato, a hatoanyag kihullasa a racsszerkezetbol, ami elobb utobb fenekzarlattal parosul.
Az akkumlator teljes toltottsegenek elresehez kb 18V-os toltofeszultsegre lenne szukseg(olom-savas eseteben), de a tulzott gazkepzodes miatt azt a 14.4 kornyeken tartjak mert onnan exponencialis a ho es gazkepzodes merteke a feszultseg novelesevel. Igy kb 80-90% kornyeki a toltottsege az akkumlatornak, normal hasznalatt mellet, a jarmu generatoraval feltoltve.
12 éve volt egy F Astrám. Rendszeresen előfordult, hogy rajta felejtettem a világítást, és másnap egy deka töltés nem maradt benne. Azt hiszem 5, vagy 6 ilyen alkalom volt, de az aksinak nem lett észrevehető baja. Végül azért cseréltem ki, mert a vőmnek adtam a kocsit, és nem akartam, hogy ő szívja meg a nyeles cicit az én hanyagságom miatt.
De szerintem ez nagyon kirívó eset, és nem is javasolom senkinek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!