Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Nem tudom kifényesíteni a...

Nem tudom kifényesíteni a lámpámat, mit csinálok rosszul?

Figyelt kérdés
Lecsiszolom szepen ahogy a neten is mutatják aztán fúróval 2000 es fordulaton polirpasztával elkezdem fényesíteni és közben jól felmelegszik a felület, valamivel átlátszóbb lesz de csupa karc marad a búra :(
2017. máj. 24. 15:06
 1/7 anonim ***** válasza:
Próbáld pontosabban utánozni amit a neten láttál - ha már nekikezdesz
2017. máj. 24. 15:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
Azért kicsit írhatnál még, milyen durvaságú papírokkal csiszolod, milyen finomságú az utolsó papír, milyen pasztát, korongot használsz.....
2017. máj. 24. 16:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 crudy ***** válasza:
függőn attól h mennyire durva a lámpa állapota több lépésben kell megcsinálni. Egy nagyon karcos sárga vackot vászonnal át kell csiszolni aztán háromféle de legalább kettő pasztával át kell polírozni. Azért lesz rossz a végeredmény mert nem értesz a polirhoz és nem csinálod jól. Keresd meg a legmélyebb karcot és bár ne tudom mekkora az (nem ártana tudni) de mondjuk egy 600-800as papírral kezd el csiszolni az egészet amíg az el nem tűnik. Addig kell csiszolni azzal amíg minden karc rajta olyan mély mint az amit a papírral csinálsz. Utána paszta és korong. Ugyan így, addig amíg már nem lesz különbség. Aztán finomabb paszta.
2017. máj. 24. 17:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:

Én gyakornok koromban műgyanta preparátumokat csiszoltam laboratóriumban. Keménységben hasonló a fényszóró búrához.

A jól bevált módszer: P300, P600, P1200, P2000, P4000 végül szövet kendő 1 mikronos gyémánt szuszpenzióval. Szabad szemmel így tükörsima (sík)felületet kaptam.

Domború felületeken is működhet ez az eljárás, ha valaki ért hozzá. A helyedben szakemberre bíznám a búrafényesítést, hátha ki tudja javítani azt amit szétgányoltál.

2017. máj. 25. 09:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 A kérdező kommentje:
Nem gányoltam szét csak kissé karcos lett, de azért vegyétek el nyugodtan az ember maradél önbecsülését!600 as 1000 es 2000 3000 es csiszolás volt. Utobbi 3 vizesen. Aztán fényszórókra fejlesztett polírpasztával előszor 1000 res aztan 1600 as fordulaton szivacskorongall volt polírozva, víz hozzáadása nélkül lassú vízszintes mozgással a búrát felmelegítve. És ezután is maradtak karcok. És nem tudom eldöbteni hogy ezek a karcok a végső fázisban keletkeztek e a hőtől esetleg vagy ezeket a karcokat még a 600 hagyta, pedig nekem homogénnek tűnt a terület.
2017. máj. 25. 10:47
 6/7 anonim ***** válasza:

Én a műgyanta mintáimat úgy csiszoltam, hogy 90°-okat forgattam a mintadarabon. Ez azt jelenti, hogy ha egy irányban már sikerült a karcokat/barazdákat egyenletesre hozni, akkor rájuk merőlegesen csiszoltam tovább. Előfordult, hogy a 90°-os forgatás még sok is lett, így 45°-ra kellett csökkenteni a lépéseket.

A csizolás minden esetben folyamatos vízöblítéssel történt. A víz azért is szükséges, hogy a lecsiszolt anyagot kimossa, ne maradjon a csiszolópapír és a minta közt.

A melegítéses polírozáshoz nem értek, nálam fontos volt, hogy a műgyanta ne hevüljön fel. Ha puha a(z) (mű)anyag, akkor sokkal macerásabb csiszolni/polírozni.

2017. máj. 25. 12:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 crudy ***** válasza:
polírnál lényeges a hő, lényegében a hő a polír lényege.
2017. máj. 25. 16:25
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!