Mennyire nagy a baj ha 1200km után maximumról a minimumra esett le az olaj szintje?
Nekem is tíz éves a benzines japán autóm, de a száztíz-ezer alatt még soha nem fogyott az olaj.Pedig 0W20 az előírt SAE minőség.
Nem tudni, hogy a TDI dízelt milyen olajjal hajtották az első naptól, és milyen sűrűn cserélték. Az én szolgálati Mazdámban nem cserélték le az olajat, de elszámolták. A szomszéd úgy vett 90e kilóméterrel egy Nissant, hogy csak utántöltöttek olajat, nem cserélték..olyan is volt a motor.
ez a fogyás is jelzi, hogy kopott a motor. Vagy van benne legalább félmillió km, vagy silány volt az olaj, amivel hajtották.
csak ezzel nincs értelme idegesíteni a kérdezőt.
nem erre volt kiváncsi.
Nem lehet, hogy a sok hideg üzem miatt felhígult az olajad gázolajjal, maximumon volt a szint, majd mentél 1200km-t, kipárolgott belőle és most meg a minimumon van?
1 literes olajfogyasztás 1000 km-en azt jelentené, hogy folyamatosan kék füstöt húzol magad után, mint egy Trabant.
#2
Olajat 15 ezrenként, de inkább 10 ezrenként érdemes cserélni. 20-at én nem mennék el vele, jobb az autónak, ha időben lecseréled, nem akkora összeg.
#8
Most mondtad, hogy nem vagy autószerelő, de azért jobban tudod. Mindegy, a te dolgod. :)
Engem kicsit sem érdekel, hogy mit ír a szervizkönyv, meg lehet nézni, hogy hogyan néz ki az olaj 10 ezer km környékén. Azt is hozzá lehet számolni, hogy a kocsi csak mozgáskor számolja a km-t, az autó közben állhatott a forgalomban mozdulatlanul, vagy akárhol, járó motorral.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!