Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Milyen hibák várhatók 1 autón...

Milyen hibák várhatók 1 autón 200000km környékén vagy afelett?

Figyelt kérdés
Aztmondta 1 ismerősöm,hogy efelett bármilyen hiba előjöhet már 1 autón hiába van pillantnyilag jó állapotban. Ilyenkor szokták a cégek is lecserélni nem várják meg a nagy szervizköltségeket.
2017. máj. 18. 18:10
 1/6 anonim válasza:
100%
Milyen típus? Hány éves? Hogyan használták? Ki használta? Mire? Hol?
2017. máj. 18. 18:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
Átlagos használatú egy 1,6 benzin vagy alatti autót szeretnék venni.(pl megane2,fiat bravo...) Ezeknél milyen hibákkal kell számolni 200000km feletti futás környékén.Mik jöhetnek elő ha az autó pillanatnyilag jó állapotban van?
2017. máj. 18. 18:20
 3/6 anonim ***** válasza:
65%

Francia, olasz autónál bármi elektronikai probléma.

De ahogy előttem írták használattól függ. De jó esetben a váltó, motor, bírja még. De egy kuplung, turbó futómű kopó alkatrészek bejátszhatnak esetleg. De ez sem törvényszerű

2017. máj. 18. 18:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:

"Francia, olasz autónál bármi elektronikai probléma."

Megjött a kocsmai szakértő! :(


200 ezer felett tényleg bármi előjöhet. Céges autóknál inkább a külalak és a szétfingott beltér szokott a legrosszabb lenni, ha többen hajtották és nem kímélték az autót.


Én már több 200 ezer körüli Renault-t vettem az utóbbi 10 évben 1.6-os benzines motorral, mert az jó a költségtérítéshez. Általában 2 éven belül elérem velük a 350 ezret és akkor szoktam eladni néha gombokért, bár nem szoktam drágán venni sem.


Nekem a Megane kerékcsapágyaival és féltengelyeivel több bajom volt eddig, mint az elektronikájával. A K4-es motor amit én szeretek meg szinte elpusztíthatatlan. Nem véletlenül vette meg a Nissan is...

[link]

2017. máj. 18. 19:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:

Szerintem egy autó állapota nem is annyira a km állástól vagy az életkorától függ,hanem hogy a tulajdonosa mennyire vigyázott rá


Ha olyan a tulajdonos egy újonnan vett kocsit akár 5-10 év alatt is tönkre vághat.Ebben az országban ráadásul rengeteg hanyag gépkocsitulaj van akik az alapokat nem teszik meg mint például elegendő motorolaj biztosítása a motornak,sokan már csak akkor töltenek olajat a motorba ha már teljesen kifogyott az meg már régen rossz.Olajcseréről meg nem is hallottak.Aztán vannak olyanok is akik feleslegesen széthajtják a motort,ráadásul a szerelők is olyan gány "munkát" végeznek hogy inkább jobban jár az ember ha el se viszi szerelőhöz a kocsiját...


Úgyhogy ez nem km függő,akár 50.000 km-nél előjöhetnek gondok egy autónál ha a tulaj trehány és leszarja a kocsi állapotát

2017. máj. 18. 20:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
Ez főleg a dízelekre igaz, hogy általában 200.000 körül jöhet egy nagyobb szerviz, de nem feltétlenül. Cége válogatja ki mikor selejtez, vagy lízingel újat. Az előző munkahelyemen például 10-12 év, 350-450 eKM után dobták az autókat és azok se voltak rosszabb állapotban, mint ahol most dolgozom és szigorúan 4 év vagy 160 eKM a kritérium. A cégek általában minden gyári előírást betartva márkaszervizben szervizeltetnek és nem hatja meg őket egy fél millás szerviz számla, mint esetleg egy magánszemélyt.
2017. máj. 19. 01:02
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!