Peugeot 206 1999 evjarat. 1.1 motor. Mi a baj? Anyira nehezen gyorsul kb ahoz hogy elerje a 100 km/h 35 masodperc kb. Iszonyu lassan gyorsul.
35?Átlag egy kocsi annyi alatt eléri a végsebességét.
Valami baj van ott,mert egy autó nem lesz több,mint 2x lassabb gyorsulást nézve,mint volt a semmitől ...
Nézesd meg.
Nem erőgép,nem kell 10-11 másodpercet várni tőle,ha jól tudom kb 60-65 lóerő.
De kis autó is egyben.Lazán egy 14-15 körül meg kellene lennie a 100-nak.
A munka helyemen valami kompresziot mondanak.. Nem reg vasaroltam az autot kb 1 hete.
Es nem is izgatot a dolog gondoltam kicsi a motor.
Aztan ki próbálta a kolléga. Es mmondja hogy lassan pörög
Ismét egy "hajjak meg gyári/dik há a japán autó az autó a többi egy szemet a japán 60 lóerő az német 260-nál erősebb jobban pörög" kollega...
Poénos voltál eléggé.
Akkor jöjjön a "japán szar ,egy eső a szabadban és az üveg meg gumit találod meg a többi elrohadt alóla" szöveg?
Unalmas és szánalmas szerintem az ilyen.
Civic 1.6 ESI-met műhelytől műhelyig vezettem csak miután egyszer csak " ó egyenetlen alapjárat" lett,majd minden nyűg ,3 év után eladtam.
Új 407-es Peugeotot vettem 2005-ben,idén adom el ,mert kell a kombi .
12 év alatt 260 ezret tettem bele : csak a kötelezőt cseréltem rajta : szűrők,olaj,kopók,vezérlés fék stb...
meghibásodásra egyszer nem vittem.
Tanulság : nincs (feltétlen) rossz autó,csak leharcolt,nem karbantartott...
A témához kapcsolódva : vidd szerelőhöz ,lehet 6e ft a gond : oxidált csati,és cserés 4e munkadíj+cserealkatrész és a beírás.
De lehet nem fogja megérni ,mert sajnos tényleg a 2 ezer forintos cucctól százezrekig mehet.
Köszönöm a válaszokat el vitem szerelöhőz es fel tette a gepre is.
Es azt mondta semmi baj csak le van lustulva.
Nem "nyomták neki"" komotosan jartak vele.
JJól meg kell hajtani es kész.
Es szerintem is igaza van az utolsonak. Nincs rossz auto csak figxelmetlen es rá hagyom nem erdekel Gazda.
Akármi baja van egyből viszem. Az automat.
Volt opel g astram. Meg vettem 670 ezer ft. Egy het múlva Motor csere lett.
De meg csinaltatam. Es azota jó. Es használják.
A nonstop öreguras vezetés az kb 1 terhelés az üzemanyag ellátó rendszernek és kb mindennek,sok minden leülhet ha kilóméterek ezrei,vagy neadj isten egész élete alatt...
Ilyenkor egy jó regenerálás tud(hat) segíteni.
Indítsd el,1-1,5 óráig járasd alapjáraton (kb 3-4 liter benzin megy el).Hajtsd meg hosszútávon,ami nem 20 km hanem mondjuk legalább 40-50...
És mondjuk a 100 az négyesben legyen max .Időnként megpadlózva 1-1x ,egyszer valszeg érezhetően jobban megindul.
Van extrém üzemanyag tisztító adalék,persze a benzin erősebb oldószer ,de ez lágyabb szerkezet ,közben még is sűrűbb,a lerakódás beissza ,és belülről gyengíti,majd a benzin kiviszi,és vagy elég vagy kipufogón távozik pici darabokban.
Ezekre vigyázz,ha sokat adagolsz tönkrevághatod a motort (ezért illik teli tankkal számolni,azzal nem tudsz mellélőni számoláshoz...)
"Volt g astram meg vettem 670 ezer ft. Egy het múlva Motor csere lett"
Valóban -mint ahogy előttem írták- nincs rossz autó.
Csak hülye vevő.
Arra viszont igen kíváncsi lennék,miket nézel Te meg egy autó vásárlása során...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!