Rallyban a navigátori anyagi hozzájárulás arányában
mekkora összeget takar?
Figyelt kérdés
Ha navigátort keres valaki, feltünteti, hogy versenyhez való anyagi hozzájárulás szükséges, ez világos. De, ha százalékban nézzük, akkor, hogy néz ki a dolog? Adott egy verseny: Autó bérlése,gumik, nevezés, pályabejárás, szállás, ami mondjuk 1 millió forint/ hétvége. Versenyző költsége 60%, navigátor 40%, vagy 50-50. Hogy oszlanak a költségek, valakinek tapasztalata?
Én személyesen ismerem az említett csapat tulajdonost, sőt, az autóit is. (ültem benne) Az újabb fejlesztést inkább hagyjuk. A bérleti ár meg egy szép elméleti szám, de a végére valahogy mindig több lesz kicsivel, mert ezt meg azt elrontottad az autóban, tudod. Ha a navigátor hoz pénzt, az vagy a legalja, amikor is a haverok összedobják a költségvetést, vagy a mosoda, ami után sajnos egészségügyi okok miatt nem tud NAV-igálni (ééérted) egy ideig. Szóval nehéz olyan navigátort találnod, aki beül melléd a zsebpénzét odaadva. Amúgy lehet nagyon olcsón menni a rally2-ben is, de nem R2-essel. DE : ha kipróbálni akarod, menj a MARB-on, ha meg versenyezni akarsz, menj gyengébb autóval, de teljes szezont. Hidd el, nagyobb élmény.
2017. jún. 19. 11:30
Hasznos számodra ez a válasz?
12/16 A kérdező kommentje:
Akkor neked több fogalmad van róluk, mint nekem:) Ez meg az elromlikról be is ugrik, hogyha a versenytáv negyede után történik valami, az már a te számládra lesz írva. Itt jöhet bármi, féltengelytől a megragadó motorig minden... Az amit nem értettem év elején, hogy a MARB mellett miért nincs kiírva sprint is, az most alakulgat, úgy néz ki. Ha jövőre az MNASZ nem akaszt be hasonló hülye ötletekkel, mint az idei szezon elején, akkor egy nagyon komoly mezőny gyűlik össze:) Ha lehet hinni a pletykáknak, akkor jövőre 2 gyorson fognak zajlani a futamok, az meg hab a tortán. Nagyon sokat jártam a dolgok után és egy MARB szezon vagy egy akár rally 2 szezon saját autóval egyre inkább vonz:) Van jó néhány eladó N3-as Civic type r és RS III Clio eladó. Ha már a saját pénzemet költöm legalább felszabadultan lehetne menni, ahogy írod is:) Nincs az, hogy nem tolod át, mert 8 kiló helyett, 1.8 millió ragad bent, az meg egy kocsi ára:)
2017. jún. 19. 13:51
13/16 anonim válasza:
N3-as Hondát kb. 3,5 - 4 millióért kapsz olyat, amivel érdemes is menni. ( ez ugye most 5-ös kategória a MARB-ban)
Mi mentünk ilyennel, vannak tapasztalatok. Ha érdekel valami, akár privátban is szívesen mesélek. A kéz gyorsaságis Sprint nem hiszem, hogy meglesz, de ha a MARB-ot is úgy akarják megcsinálni, akkor előfordulhat. Tudod, a két gyorsasági közti úton kell az érvényes forgalmi is.
2017. jún. 21. 12:27
Hasznos számodra ez a válasz?
14/16 veterán vas válasza:
#13!
Valószínű működni fog a többféle gyorsaságis MARB verseny, hiszen az éves versenykiírás szerint, 2018 január 01-től csak azok az autók kerülhetnek értékelésre, amelyek -többek között- rendelkeznek a közúti közlekedésben való részvételhez szükséges engedélyekkel is. Tehát, ha közúti szakasz (etap) is lesz a MARB-nak, értelemszerűen 2 (vagy akár több) gyorsasági helyszín is szóba kerülhet.
2017. jún. 21. 17:41
Hasznos számodra ez a válasz?
15/16 anonim válasza:
MARB-ban már idén is csak olyan autó mehet, csak a homológ felszerelésekben van engedmény egy ideig. Szerintem a kérdező az amatőr sprintekről írta ezt, így én arra reagáltam. Az MNASZ szinte egyetlen megkötése meg az, hogy a MARB versenyekkel egy időben és helyen kell azokat rendezni.
2017. jún. 22. 09:52
Hasznos számodra ez a válasz?
16/16 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen. Mindenképp írok, érdekelne pár részlet:)Érdekes lesz, hogy akarják megoldani a jövő évet, főleg annak tudatában, amit felvázoltál.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!