Egy szépen letakarított S51-es Simsonért miért kérnek 150-200 ezret, amikor a reális értéke 80 körül van? Ilyen drága a waxolás?
Jó hát nyílván.
De az is tuti hogy egy kopott-ámde gyári-Simót előbb vennék meg mint egy felújított vackot mely ki tudja mit tartalmaz
"De az is tuti hogy egy kopott-ámde gyári-Simót előbb vennék meg mint egy felújított vackot mely ki tudja mit tartalmaz"
Akkor nálad van igen nagy gond!
Figyelj,lehet hogy velem van a gond de konkrétan két utángyártott szar gázmarkolat porladt már el a kezemben,míg a baloldali fogantyú még gyári..
Indexbúra mattfehér,2 éve még narancssárga volt.
Hogy a lábtartókról ne is beszéljek,inkább leszedem és radírként használom mert fél év és nyoma sincsen.
Bowdenek szakadnak,láncvédő kilyukad.
Szerintem ennyit a kisipari alkatrészekről,amikkel teleaggatják szerencsétlen Simsonokat -sorolhatnám estig
Kérdező.
100%-ig egyetértek veled.
Azért, mert a németek megveszik. Náluk a Simson mostanra teljesen kikopott. Itt meg tudták venni olcsón, mert volt egy csomó.
A kereslet megnőtt, ezért elindultak az árak felfelé.
Hiába mindennapos látvány, a Simsonok nagy része már régen veterán korba lépett.
A gyári állapotúak meg is érnek 150-200 ezret, ezzel nincs is baj. A baj ott van, hogy kínai/taiwani/magyar kisipari alkatrészekkel "felújított", spray festékkel lefújt szarokért is sokan elvárják, hogy 100 ezer Forint feletti összeg üsse a markukat.
Szörnyű, hogy micsoda ócskaságokért kérnek el 100-120 ezret, amiknek a reális értéke, valahol 40-50 ezer körül mozog.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!