Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Zastava gtl55-ös autómban...

Zastava gtl55-ös autómban kijött a karburátor oldali benzincsőcsonk a cső lehúzásakor. Ez normális, vagy kitört, és hegeszteni kell?

Figyelt kérdés

úgy kezdődött, hogy folyt a benzin a bilincsnél, és amikor megnéztem, láttam hogy nem a bilincsnél lötyög, hanem a kis csonk húzható ki könnyen a karbiból.

Hogyan javítható ez a probléma? Ha igen, kérlek titeket, privátban ajánljatok autószerelőt a xx. kerülethez közel.

A válaszokat köszönöm.



#karburátor #Zastava gtl55 #benzincső csonk
2017. máj. 1. 22:21
 1/3 anonim ***** válasza:
Ez nem hegeszthető,mert a cső réz és a furat spiáter karbi fedélben van.A réz csőnek azt a részét, ami a fedélbe kell,hogy legyen fixen azt egy fémfűrész lappal beráncolod alaposan,mint a csőmenetet kenderezés előtt,majd egy benzinálló fémragasztóval körbe bekened és összetolod őket.Enyhén kell egy kicsit kocogtatni fakalapáccsal majd.A két anyagot ragasztás előtt nitró hígítóval zsírtalanítod.Ez Lada betegség is és már nem egyet csináltam,vagy tanácsoltam ezt a módszert.Bevált.
2017. máj. 2. 18:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:

Köszönöm a választ.

A ragasztónak "folyékony fém" a neve, vettem is mindent, új csövet, bilincseket. Jövő héten nekiesünk. Gumikalapács is jó, vagy fa jó csak?

2017. máj. 3. 23:52
 3/3 A kérdező kommentje:
Megcsináltam. Végül nem kellett hozzá a ragasztó, vissza lett ütve kalapáccsal, és utána zömítettük kicsit a cső körül a fémet.
2017. máj. 21. 17:26

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!