Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Egy 1.4-es 60 lóerős autó...

Egy 1.4-es 60 lóerős autó után egy 1.6-os 105 lóerős nagy változás? Nagyon érezhető a különbség?

Figyelt kérdés
2017. ápr. 26. 16:10
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:

Melyik hány kiló, attól függ.

Egy kis 900-100 kilós autó pl Corsa a 60 lóerős motorral lehet virgoncabb, mint az 1,3-1,5 tonnás 105 lóerős motorral mint pl egy H Astra.

2017. ápr. 26. 16:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 anonim ***** válasza:
Igen! Bőven érezhető, de komoly meglepetéseket még nem okoz! Dinamikusabb lesz.
2017. ápr. 26. 16:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/14 anonim ***** válasza:
*helyesen: 900-1000
2017. ápr. 26. 16:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 anonim ***** válasza:

Érezhető.

De igazából nem vészesen,csak annyi nagy vonalakban,hogy ahol eddig padlóznod kellett kb ott egy lehelet gáz környéke elég lesz.

Tehát érezni fogod.

A 75-ről 224 na az nagy volt :) de menő is

2017. ápr. 26. 16:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/14 A kérdező kommentje:
a 60 lóerős 1050kg, a 105 pedig 1150, tehát + 100 kiló
2017. ápr. 26. 16:26
 6/14 anonim ***** válasza:
Súlyban 10% növekedés, teljesítményben meg 75%, nagyon is érezni fogod. Ettől még nem lesz versenyautó, de neked nagyon is fel fog tűnni
2017. ápr. 26. 17:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 anonim válasza:
Édesanyámnak van egy 80 lóerős 1142kg-os 6-os Golfja, nekem egy 1020kg-os 90 lóerős F Astrám van, a kettő között elég nagy a különbség.. Tudom, hogy súlyban is több mint 100kg van a kettő között, de lóerőben meg csak 10 és egyszerűen már itt majdnemhogy ég és föld a kettő gyorsulása. Én legalábbis szeretek dinamikusan vezetni, nagyon zavar ez a különbség.
2017. ápr. 26. 18:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/14 anonim ***** válasza:

#7

Ehhez annyit szólnék hozzá, hogy ekkora autóba nem való 1.4 motor, max ha turbós.


Én 86 lovas 1.2-es D Corsából ültem át egy 102 lovas 1.6 Golfba. Nagyon észrevehető, pedig papíron nem sok különbség van. Az elején úgy éreztem, hogy megy, mint az állat, de az évek alatt hozzászoktam, és erősebbet akarok. Persze az átlag embernek felesleges nagyobb ennél. De én szeretnék egy GTI-t egyszer mindenképpen. A 200-230 ló már sok mindenre elég. Az 1.6-ot is tudom úgy vezetni, hogy körülöttem mindenki összef*ssa magát, a sofőrtől függ minden, nem csak az erő a lényeg, hiába van valakinek 150 lovas kocsija, ha a legkisebb kanyarban lelassít 70-re.

2017. ápr. 26. 20:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/14 anonim ***** válasza:

A lóerő 30%,a többi feltétel (hajtás,futómű,menettulajdonságok) és sofőr a maradék...

180 lovas nehéz fronthajtású pl : valami 1.8T sedan-ba,vele pl : egy 150 lovas összkerék cumó.

Kanyargós úton a 150 lovas kocsi sofőrje egy 2-3 km szakaszon már rágyújtott 1 cigire a kocsi mellett,mert laza fél - 1 perccel előbb megteszi "sprintben" a fronthajtásúval szemben.

Ez olyan,mint hogy haveromnak van egy Ep3 type-r civicje.

200 le, autóstalálkozón pályán versenyzett egy m6-tal,kanyarba bő 30-cal többel ment be mint az m6,benne ahol az m6 60-nal vette ő hármas 90 körül,és úgy jött ki.

Mert az koncepcióra futóműre és minden egyébre tekintve tapad az útra.

Igaz egyenesben már kicsit elhúzott az M6,de 300 le különbségről besézlünk..

2017. ápr. 26. 21:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 anonim ***** válasza:

#7 Meg 3 euro besorolás különbség ami egy szívó motort eléggé halottá tud tenni.


#9 300ló meg 800kg különbség. (és nem tudjuk hogy a civicen mi volt mókolva a gyárihoz képest)

2017. ápr. 26. 21:39
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!