Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Subaru 2literes turbo nélküli...

Subaru 2literes turbo nélküli tuning?

Figyelt kérdés

Sziasztok,egy ideje töprengek a dolgon de nem találtam hasznos infót a neten.

Ugye a "sport" subaruk drágák(wrx sti például),viszont vannak egész olcsón is imprezák,legacyk a 2literes boxer4 motorral,persze turbo nélkül.

Lehet ezeket turbosítani,hogy hasonló teljesítményre húzzuk mint a wrx-eket?Mármint nyilván lehet,csak mennyire bonyolult és drága a dolog,bírná-e a motor.Hogyha a belseje ugyanaz csak turbo nélkül,akkor nem kéne akkora ügynek lennie(például mint a merci OM606 esetében)

Bocs ha hülyeséget kérdezek és teljesen különbözik felépítésben a két motor :D Köszi!



2017. ápr. 24. 15:39
 1/9 anonim ***** válasza:
olcsóbb ha veszel egy komplett 2liter turbó boxert mindennel bontottan (leginkább olyat amit raktak a tiedbe is).
2017. ápr. 24. 15:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:

Teljesen különbözik felépítésben a két motor.

Van az egyszerűbb verzió amikor a komplett motorteret kicseréled a turbósra, ez $$$$.


Van az átépítéses turbósításos verzió, az macerásabb és sokkal több $$$$$ :D

2017. ápr. 24. 15:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
Szerintem teljesen felesleges szivo motor turbozasaval szivni amikor letezik ebbol az autobol olyan ami alapbol turbos!Tegyel bele egy komplett blokkot,azt az legalabb megbizhato meg tartos is lesz!
2017. ápr. 24. 16:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:

köszönöm a válaszokat!

igen,erre voltam kíváncsi hogy a motor különbözik-e sokban,vagy ugyanaz turbo nélkül.

nincs subarukkal komoly szándékom(lenne,csak nincs $$$ :D ),csak ma többet is láttam-hallottam,kíváncsiságból ránéztem és akkor tűnt fel hogy van boxer4 olcsóbban is.

OM606-al vannak terveim majd,ott ugye a motort egyáltalán nem kell megbontani,csak nagyobb turbo meg adagoló(nameg egy kuplung+váltó ami bírja :D )

2017. ápr. 24. 16:10
 5/9 anonim ***** válasza:

Az OM606 nem tudom mennyire tér el ebben az átlagtól, de az átlag szívódízel-turbódízelek között vannak eltérések,dugattyúméter, sűrítési arány stb..


A benzineseknél jelentősek az eltérések.

2017. ápr. 24. 17:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
Kizartnak tartom hogy az om606 szivo meg turbos valtozatanak ugyan az a "bele"
2017. ápr. 24. 17:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
Nem lehetetlen, nincs akkora teljesítményugrás ami igényli a komolyabb bélést, illetve ha a turbó töltését a magasabb kompresszióhoz alakítod akkor nincs gond. Igaz nem ez a gyakoribb megoldás :)
2017. ápr. 24. 18:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 A kérdező kommentje:

Rosszul fogalmaztam,OM606-bol a gyarilag turbosat veszem majd(E300TD W210),es arra akasztok egy nagyobbat,Holset HX35,HX40-eket szoktak leggyakrabban,ez koltseghatekony es viszonylag egyszeru is.

A szivo-turbosra visszaterve:OM606-nal aztmondanam kb 90%-ban ugyanaz a bele,egy ket alkatresz van megerositve,annyi az elteres.nem emlekszem pontosan,de mintha a dugattyuk benne lettek volna peldaul.

2017. ápr. 26. 14:05
 9/9 anonim ***** válasza:
Ha különbözök a két motor ( ez a gyakoribb) akkor eltérő a lökethossz, másabb a dugattyú, más a hajtórúd.. az a pár apróság újonnan egy kisebb vagyon :D
2017. ápr. 26. 21:56
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!