2T robogó, mennyit megy el motor felújítás nélkül?
Tauris samba robogóm 18ekm-nél még nem igényelte a motorfelújítást. Ez idő alatt kapott 1 első izzót, 2 szer: görgőket,szíjat,hátsó gumiabroncs. Gyújtógyertyát cseréltem Denso-ra.
Már nem ez a robogóm van. Most akarok másikat venni.
Tényleg attól függ miféle a robesz.
Egy Kymco People például elment 40 ezret, de akkor már alig volt kompresszió, mert akkor a volt a gyűrűhézag és a hengerkopás.
Mina blokkos kínaiaknál az első variátor cserés elég gyakran, 10 ezrenként vagy gyakrabban, a blokk ha nincs tuningolva kibír 25 ezret, 30 fölött már a hátsó varió tárcsa is szétmegy, közben volt jópárszor kuplung és fékbetét csere.
30 után már jót kottyan a hajtókar is.
Az elektronika az változó, gondol egyet és vagy ez vagy az bedöglik.
Apriliákban a Ducati gyújtásban szokott kiszakadni a tirisztor forrasztása, a gyári majdnem 20 ezer, de bőven jó bele egy RMS vagy hasonló 5000ért.
Viszont a Pigi blokkos Apriliákban nagy görgős varió van, sokkal többet bír a görgő pálya mint a mina blokkosokban.
12-es a hajtókar csapszeg, az is sokkal tartósabb.
Nekem Generic Cracker Explorer 50-es kínai robogóm van.
Ha hiszitek ha nem 10 évesen 35000 km nél kellett először javítani és alkatrészeket cserélni. (dugattyú,hajtószíj,főtengely szimmering,görgök)Most 38000 van benne,de henger,főtengely még nem volt bántva. Folytás kivéve,45-55 km/h val közlekedek vele napi 25 km-t.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!