Ford focus rol van szó és azt dobja be hibának különböző időközönként hogy engine malfunction, és le áll az egész műszerfal de az autó megy ugyan úgy, amint le állítom Ujrainditom megjavul! Mi lehet?
Ford focus rol van szó és egyfojtaban azt dobja be hibának különböző időközönként hogy engine malfunction,és le áll az egész műszerfal de az autó megy ugyan úgy,amint le állítom és ujraindítom megjavul,és megint vissza dobja 1ora múlva vagy 10perc múlva de ugyan ezt a folyamat!
Fordba ki olvasgattam és a fojtószelep illetve a gázpedál hibát dobja be kicseréltetem mind2őt de ugyanúgy csinálja!
Kérlek ha valaki sejti erre a választ hogy mi lehet segítsen mert nagyon idegesítő mar ez az egész!
Egyszerűen nem érti senkise higy mi lehet valami elektronikai hibára gondolnak mert az autónak nem kell hogy menjen,hanem amikor mondjuk csak gyujtasra teszem mar akkor is bedobja egyből...utána mégeccer gyujtasra teszem és semmi....valamikor 2orannkeresztul semmi utána meg kb 5percenkent leáll minden...????
És ha én itt látatlanban bemondok valami alkatrészt, akkor azt is kicseréled?
Vidd olyan helyre, ahol nem csak cserélgetnek, hanem tényleg a hibát keresik. Érted, diagnosztikai csatlakozót rádugni és a gép által kiírt számokat elolvasni bárki képes, de a tényleges hibát megtalálni az idő és a pénz pazarlása nélkül csak akik tényleg szakemberek.
Fordos márkafórumokon érdeklődj körbe, ha van netes fórum ott, esetleg facebookos csoportokban.
Nemertem a kirohanasod,de nem is vagyok rá kiváncsi!de amúgy ellmondom hogy tényleg ki lett mar cserélve...és legyszives ne nekem mutasd be hogy mi pénz is mi nem mert hidd el tudom de egyszerűen nem jön rá senki sem!
Ezért fordultam ide és tettem fel ezt a kérdést hátha valaki más is szembesült már esetleg ilyen problémával!
Kirohanás? Hol?
Dolgoztam szervizben 5 évet (azóta váltottam a gyártásra, mert kényelmesebb), azt hiszem eléggé képben vagyok, igaz elsősorban nem villamossági vonalon.
A márkaszerviz a garancia miatt fontos elsősorban, de nem ők a legalaposabbak és legfelkészültebbek jellemzően. Magyarul sötétben tapogatóznak, vagy legalábbis félhomályban. Ennek egy halom oka van, a márkaszervizben vagy önállóan megkereshető összegek eltérése miatt, a felszerszámozottság miatt és egyéb okokból.
Múltkor voltam egy márkaszervizben (nem Ford, hanem egy olcsóbb márka), anyám autóját vittem vissza: nemrég cseréltek tárcsákat elől, 500 km után rázni kezdtek, szóval visszavittem reklamációként, mert 500 km tényleg semmi. Mondtam a munkafelvevőnek, hogy lehet érdemes lenne indikátorórával megnézni mi újság, de nem volt egyetlen darab sem az egész 5 állásos telephelyen. De majd kiviszik esztergályoshoz...
Ezt csak a szemléltetés kedvéért írtam, mert így megy.
Viszont nekem is Focusom van - és a kérdés kapcsán jól jönne az infó, hogy a tiéd mikori, milyen motorral szerelték, a hiba megjelenése előtt történt-e bármi beavatkozás/munka rajta, a szokásos.
A gázpedál és a fojtószelep hibái nélkül (meg úgy általánosságban hibakód nélkül) "lekapcsoló", azaz elsötétedő, villódzó, össze-vissza világító műszerfal valószínűleg a műszerfal hibája lenne. A cseréje drága és körülményes, először 100% biztosra ki kell vizsgálni a dolgot.
Kérdés a gázpedál és a fojtószelep cseréje és hibakód törlés után ezek a hibakódok visszajöttek-e?
A motor sárga visszajelző lámpájának minden felvillanása után kerül hibakód a tárolóba? Mindig ugyanazok a kódok?
És persze hibakódkeresés mindig a legegyszerűbb-legolcsóbb résztől indulva a bonyolultabb/drágább dolgok felé, szóval először átnézni, hogy nincs-e nyilvánvaló sérülés a vezetékeken valahol, nem okozza-e beázás vagy bármi.
Pl. a kettes Focusnak, mint az enyém is, valami eszement módon a bal első kerék előtt van a motorvezérlője. És gyári kialakításban az összes beszívott levegőt elvezeti a motorvezérlő mellett, hűtendő az egységet.
*hibakódkeresés = hibakeresés
Lehet van több elírás is, hosszú volt a nap.
2010 és autó
Ford focus Rs mk2 tuning kívan rajta minden cserélve kb...
És egyszerűen nem nagyon jönnek rá hogy mi lehet még az az emberke sem aki építi nekem az autót...igen mindig ugyanazok a hibák jönnek vissza a fojtószelep illetve a gázpedál....
Lehetséges hogy valami CAN hiba?
Lehet ki kene mérni az összes CAN vezetékeket?
Egyszerűen mar nem tudom...de biztos hogy valamilyen elektromos baja van
Mert anélkül is bejön hogy járna a motor...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!