Motorblokk perselyezés?
Figyelt kérdés
Adott egy A4-es motorblokk, aminek a 3-mas hengerébe megrepedt a hüvely. Ez a blokk állítólag olyan, hogy a hüvely nem kivehető, szóval fel kell fúrni, és egy új hüvelyt tenne bele. Felhívtam egy erre szakosodott műhely-t akik azt mondták, hogy mind a 4-et ilyenkor fel kell fúrni és újrahüvelyezni, gyári méretre fúrni. Ennek az ára 70-90 ezer forint lenne, de a szerelőm azt mondja, hogy elég azt felfúrni ami megrepedt, így a 90 ezerből lesz 15-20 ezer forint. Ez gazdaságosabb megoldás lenne, vagy van ennek valami hátránya?2017. ápr. 10. 13:48
1/2 anonim 



válasza:





Az úgy nem megy, hogy egy hengerben más lesz a kompresszió, részterhelésnél elkezd majd rángatni az autó.
Pláne ha dízel, az nagyon érzékeny lesz rá.
Inkább szerezz egy bontott, fűzött blokkot, jobban jársz.
Látod is, milyen a henger fala, és valószínű olcsóbb is.
Ezt a szerelőt meg felejtsd el...
2/2 A kérdező kommentje:
Miért lenne más a kompresszió, ha a perselyt fúrás után ugyan arra az átmérőre szednék, így mind a 4 henger egyforma űrtartalmú lenne, egyforma dugókkal.
2017. ápr. 10. 14:35
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!