Ültetőrugó vagy komplett futómű?
Volt ültetőrugóm , de már gewinde van komplett keményitett futoművel azaz pattogok rendesen , de nekem ez a konfortos nem a gyári
FK gewinde van a verda alatt , menet tovább vágva , segédrugo meg koppanás gátlo nincs be rakva így csak a fő rugo van és teles keményitett futomű van altta így pattog ezálltal semmi szükségem nincs a koppanás gátlóra .
Egyik se éri meg sohasem , de ez rég nem erről szól hogy meg éri-e
Nekem a JOM BLUELINE be van jegyezve a forgalmiba ami ugyszint hoszadalmas és sokba kerül ... tüv papir száma , gewinde sorozat száma van benne meg hogy a gépjármű xyx sorszámú állithto futoművel van ellátva . Teljesen koppra van egnedve a kaszni , de ez teljes futomű átépités miatt van így nem félek hogy bármi baj lenne . Airrideot nem nagyon irják be meg a rendőr a bejegyzetlen futoművel kap el a fix vagy gewinde van akkor még jobban meg lehet uszni az airride miatt nagyon szívoznak ( tapasztalat havernak van air a kocsijában és kapták már el vele )
Ha nincs ismerősi kapcsokatod meg 200ezred feleslegesen akkor ne is tervezd hogy be jegyzik a forgalmiba . Itthon az autó épités nehéz ügy . Ha van a kocsidbol gyárilag sportos kuvitel akkor annak a futoművét kell be rakni a tiédbe azt ki tudod magyarázni hogy gyári sport kivitel gyári cikkszámos futoművel .
Én felöllem ez a kis füllentés nem megy igaz benne van a forgalmiban már de feltünő vagyok a 2 centis hasmagasságal
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!