Szerintetek a Seat Leon 2.8 V6 gyári hajtókarokkal és egyebekkel elbírna egy "szolid" turbót?
Akkor ez gyári motor marad.
Feltöltős motort még nem építettem "nulláról" ,azt gondoltam,hogy ha már úgy is motort építek hátha egy kis pluszt elbírna gyári cuccokkal,de hát ne legyünk telhetetlenek
Gyári cuccokkal is elbírná, csak nem azzal. A feltöltött motorok sűrítési aránya más, mint a szívómotoroké. A szívóknál kell a 10-11-es kompresszióviszony, hogy meglegyen a normális végnyomás az égés előtt, viszont ha ugyanezt megfújod egy turbóval akkor a 12-13-14bar helyett lesz benne 20bar végnyomás ott meg már megy az öngyulladás a normál benzinnél. Úgy értem megy az öngyulladás a sűrítés közepén :D
Ez a max 0.5ban még elmegy című mese is csak bizonyos kompresszorátmérőig megy, a felett már nem(a magasabb légszállítás miatt).
Ha lecseréled a benzint valami versenybenzinre vagy etanolra akkor tudsz gyári hajtórudakkal és sűrítési aránnyal is turbósítani, de kis plusszért felesleges küzdeni vele - szerintem.
Számolj utána milyen hosszú hajtórudak kellenének és vagy keresel csillagászati áron valami "tuning" megoldást vagy megpróbálsz a VW csoporton belül hasonlót keresni amihez bontottan hozzájutsz, nem kizárt hogy van ilyen.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!