Cross, Enduro,2T,4T?
A crosson nincs semmi "felesleges" dolog, pl. indexek, műszerfal, meg úgy tudom kulcs sem. Ezzel utcán nem mehetsz mert illegális.
Az Enduron megvan minden ami utcai közlekedésre kell, de terepre is jó, csak kicsit gyengébb mint a cross (kisebb a nyomatéka valamivel, meg nem is pörög annyira).
A 4T általában kevesebbet eszik, teljesítményben nem igazán tudom mennyire számít.
Enduro márka nekem egyértelműen KTM, azok jó motorok, de az összes japánból is találni nem rosszakat (Yamaha, Honda, Kawa, Suzi)
Crossban milyen márkákat ajánlasz? Hallottam még arról is, hogy 400cc-nél már érdemesebb 4T venni.. ebből mi igaz?
És 250-nél 2T vagy 4T inkább?
Sajnos nem vagyok én se nagy rider még, most lett meg az A1em úgyhogy ebben nem nagyon tudok segíteni :D
400ból én is 4T-t vennék, mert kevesebbet eszik, 250ből főleg crossnál azért vennék 2T-t mert kevesebb a hibalehetőség (és persze lehetőleg léghűtesest). Cross márkákban viszont egyáltalán nem vagyok otthon sajnos :/
125 2T. Ennél nagyobb nem kell terepre. (20 éve crossozok)
Nagyobbaknak már inkább hátrányuk van.
Honda cr 125
Suzuki rm 125
Kawasaki kx 125
Yamaha yz 125
cagiva,aprilia, ,husquarna,husaberg,stb...
Ezek általában 80as évek vége 90es évek gyártmánya.
35-45LE közt.
Még az igazi profik is esküsznek a 125 2T-re.
Youtube
Darryn Durham CR 125/Tyler Bereman KX 125
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!