Ez csak simán vakmerőség, és bátorság. Van aki kiválóan kezeli a motort, meg minden, de nem merne, meg nem is akarna így az autók között cikázni, ekkora sebességgel.
Amúgy tény, hogy sok gyakorlat kell hozzá, és kell egy bizonyos tehetség is, hogy így tudj menni.
Úgy, hogy előtte már ezerszer próbálta, meg nem ezen a motoron tanult meg motorozni és tudja, hogy mikor csúszhat ki és mikor nem.
Hamar el lehet jutni ide, pár hónap akár. Én hamar leálltam vele mert volt pár necces pillanat és kösz de nem akarok még megdögleni. Így is épp elég a sok motoros balesetet látni és nem volt kedvem a sajátomhoz is. Váltottam laza túramotorra és elpöfögök vele nyolcvannal, kösz. Még azon is meg lehet halni ha egy autó belémjön, de nagyságrendekkel biztonságosabb.
Vagy idiótaság - ha megnézitek egy hosszú ujjú pólóban van, kesztyű sincs rajta: merész, nagyon merész. Vagy még sosem esett komolyabbat. :)
Az első egykerekezésig amit előad abban nincs semmi extra, az szerintem 2-3 végigmotorozott szezon.
Az autópályás baromkodás? Ahhoz az kell hogy az ember ne féltse az életét, jók legyenek a reflexei + egyensúlyérzéke + mozgáskoordinációja, meg szerintem 7-8 szezon a nulláról. És az is végigmotorozva, tempósan és nem ilyen 1000 km/év teljesítménnyel.
Aki csak gurulgat, az ugye nem szokik hozzá a tempóhoz, ennek a magabiztos előadásához folyamatosan tépni kell neki, mert úgy lehet beleszokni a tempóba.
És nem hülyeségből szokták mondani, hogy kicsivel kell kezdeni, mert egy 125-ös, jó gumival szerelt váltós motort ugyanúgy be lehet dönteni (maximum feljebb kell tenni a kipufogót), de könnyebb korrigálni és nem olyan ijesztő. Aki kapásból felül a 600-asra, az kicserél pár "balesetes" alsógatyát mire azon megtanulja a fékezést meg a kanyarodást alaposan.
Lehet rángatni szépen, valószínűleg jó puha gumi van rajta. De itthon is előfordul, hogy keveset futott (közútra szabálytalan) versenygumit feldobják a közúti motorozáshoz. Ismerek olyat aki vihette újravizsgáztatni a motort, mert kiszúrta a polizei igazoltatáskor... :)
Teljesen embertől függ, de ettől független a gázt húzni bárki tudja, de az nem jelenti azt, hogy valóban tud is motorozni.
Ez a fickó is vagy egy bátor amatőr, vagy szimplán csak vakmerő.
Így van! Ehhez inkább hülyeségből kell több mint tudásból. Ez lenne a példakép? Aztán ne csodálkozzunk hogy milyen a motorosok megítélése. 20 éve motorozok. Idén most hogy kisütött a nap tegnap kb 10 motorost láttam abból 8 ön és közveszélyes volt.
F..szé nem lehet pályán keménykedni? Drága a belépő vagy oda valódi tudás kell, nem csak vakmerőség?
ui: Ritka a bátor, öreg motoros.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!