50 ezret futott, de valószínűleg elhanyagolt benzines autót érdemes kb az értekének 60-70 százalékáért megvenni?
Eladás oka: egyébként bedől a hitel, és nem akarnak utcára kerülni
Feltételezem, hogy nem kapta meg a kellő gondoskodást, mivel hitelt se tudják fizetni, de állításuk szerint megkapta. Ennyi idő alatt mennyire lehet lenullázni egy autót? Kívül belül amúgy szépen rendbe van tartva, látszólag meg van becsülve. Apró sérülések vannak rajta (kavics, meg kicsi karc parkolásból) motor szépen jár, futómű is egyben, váltóval sincs gond
2009 suzuki sx4 1.6 rol van szó
Az elhanyagolás egy ilyen autónál a ritkán volt olaj cserélve kategória, mást nem igazán lehet ezeken elhanyagolni ennyi idősen.
Ha hidegen gáz nélkül pöccre indul és szépen jár, menet közben szépen gyorsul, minden fokozatot szépen vesz akkor nincs probléma. Érdemes az olajcsere után egy hónappal kb egy újabb olajcserét ejteni a biztonság kedvéért, más nem igazán lehet. A hűtővizet is le lehet cserélni, valószínű nem látott újat és ennyi idősen már azért a korróziógátló anyagok kezdenek lebomlani benne.
Ha esedékes akkor vezérműszíj csere, ha az. Légszűrő, gyertya. Kb. ennyi. Meg akku ha régi.
Nem érdemes erre spekulálni. Utána kell nézni a márkaszerviznél vagy kérni a számlákat. Az olajcsere nem nagy tétel és ezeket bizonyára megkapta két évente (ami még belefér hiszen úgysem használták sokat). Egy valamennyire használt autón szoktak lenni kőfelverődések és karcolások is (szerencse vagy balszerencse dolga hogy mennyi és milyenek). Más kérdés hogy ezeket a kisebb sérüléseket szinte láthatatlanul el lehet tüntetni pár ezer forintból és ezért vannak többet futott de karcmentes autók is mert van olyan aki kijavíttatja (főleg a külföldiek). Nem érdemes használtan új állapotú autót elvárni és azt se hogy pár esztétikai hiba miatt százezreket engednek (amikor ezeket olcsón el lehet tüntettetni).
Szerintem annyiért fogják adni amennyit aktuálisan ér. Mert ilyenkor felbecsültetik.
3 évig biztosan márkaszervizbe hordhatták mert addig garanciális (vagy 100 ezer km-ig).
Utána megoldható az olajcsere 10 ezer forint alatt magánszervizben. Ha ezt kétévente megcsinálták akkor kevesebb mint évi 5000-re jön ki amit nem hinném hogy elsumákoltak. Esetleg a legutolsó olajcsere maradhatott el de inkább azt vélelmezném hogy az autót már nem is használták ezért ez nem tragédia. A fékek és az egész futómű még valószínűleg bőven jók egy 50 ezret futott autóban. A motor is biztosan. "motor szépen jár"
Megvásárlás után amit kell ilyenkor azokat lecserélni és van egy király autód.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!