Opel Astra J 1.7 CDTI vélemények?
200e km környékén esélyes a kettős tömegű lendkerék cseréje, ami viszi magával a kuplungot is.
A turbó, nem nem gyilkolták hidegen és rendszeresen minőségi olajat cseréltek ennek a többszörösét is kibírja. De annak a felújítása sem vészes, 100e-ből már új gyári középrészt raknak bele anyaggal, munkadíjjal együtt.
Adagoló, hagyományos értelemben nincs benne, mert ezek már közös nyomócsöves dízelek. Nagynyomású szivattyú van, de ha nem kannázták, akkor 200ekm-nél jóval többet kibír.
Injektorokra szintén ugyan ez vonatkozik.
A részecskeszűrőre nem jellemző, hogy végérvényesen eltömődik, regenerálja magát. De ha mégis tönkre megy, inkább kiiktatnám. Az Euro4 normát hozza filter nélkül is.
Az 1.7-es blokk nagyon kiforrott konstrukció. Még talán az F Astrákban is ez volt. Persze folyamatosan fejlesztgették, módosították. Nem nagyon szokott vele gond lenni. Gyenge pontja talán a generátor és a főtengely helyzetérzékelő jeladó. De ha ezek bedöglenek, inkább bosszantó, mint költséges vagy bonyolult a javításuk.
Nekem egy H Astrában van 1.7CDTI motorom. 270.000km óta folyamatosan napi 200km-t járok vele autópályán. Különösebb gondom nem volt vele.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!