Lehet vennék egy passatot. Mit érdemes ezeknél nézni vásárláskor?
Pontosabban? B4? B5? B6? B7? Milyen évjárat?
Alapvetően amúgy jó autó, nyilván a motorját kell megnézni elsősorban, főleg, ha dízel. (turbó, gyertyák, kettőstömegű lendkerék, vezérmű szíj, légtömegmérő stb.) Ezért jobb, ha szakértőt viszel magaddal, nehogy kifogj egy túlhajtott lepusztult darabot, amire vásárlás után azonnal rákölthetsz 200-300 ezret.
Ha ez megvan, akkor jöhet a többi: fékek, kuplung, lengőkarok, elektromos rendszer. Ezeket is mindenképp át kell nézni.
Persze ezek a tanácsok az összes autóra érvényesek, nem csak a passatra.
Jó eséllyel B5 vagy B5.5-re gondolhat a kérdező, de ki tudja.
Egyébként hajtáslánc szokásosan, futómű szintén, minden elektromos eszköz működjön stb stb. Bal első sárvédő, A oszlopok töve lehet kritikus a rozsdára.
Vezérlést úgyis cserélsz amint megvan a kocsi
A syncro az egy viszkokuplungos dolog, elsőkerék hajt, ha elpörög, megvan a fordulatszámkülönbség és záródik a hátsóval arra az időre. Nem 100%-os erővel, szóval a terepezést nem díjazza, mert ha úgy megszorul a hátsó kerék akkor megég a viszkokuplung is. Ez csak arra jó, hogy télen meg vizes füvön hazavigyen, arra viszont teljesen jó.
Nagy kanyarstabilitási csodát se kell várni tőle, mert lassan kapcsol, ilyeneket még nem tud, mint a mai modern meg agyonreklámozott haldexes rendszerek.
De ezeket nem csak syncroval szerelték szerintem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!