Menyibe kerulhet egy vw golf4-et 300ló-ig felhuzni?
Ha mással csináltatsz mindent, akkor mire mindennel (futómű, fékek, a karosszéria megerősítése itt-ott) végeznek, addigra kb. annyiba, hogy vehettél volna az összegből a kínálat aljáról egy A5-öt...
(#4 - igen, meg van. Szerintem diesel, csaknem 1.4 benzinből akarná...)
Az ilyen kérdések feltevőiről szokott előbb-utóbb kiderülni, hogy nincs se autója, se pénze, se jogosítványa.
Kíváncsi, unatkozik, érdeklődik......... ;)
Golf4-be is volt gondolom 2.9-es VR6. Nem mindegy, hogy azt kell húzni 300 lóra, vagy az 1.4-es négyhengerest. Eleve azt se tudjuk a gyári motorral kell-e.
De amúgy igen, az utolsó jól írta. Sose értettem az ilyeneket, mi a francnak vesznek kis autót ha utána vagyonokat akarnak rákölteni. Meg kell venni a 2.5-3.0 hat hengert és jóvan, én is így tettem. És kész, egy fillért nem kell tunermarhaságokra költeni ami nem is ér semmit, nekem meg gyárilag tudja és örök életű, egy csavarhoz nyúlás nélkül.
Oké, fogyasztása az van. Egy 300 lóra húzott kis motornak is lenne.
Utolsó,
csak két gondolat az okfejtésedhez, Golf IV-ben 300 lóerő közelében sincs motor (R32 és V6 maradjon ki a szórásból az irreális árazás miatt) A másik dolog meg, hogy a többség nem úgy indul, hogy azért akar venni egy 90-110 lóerős autót, hogy majd 300at csináljon belőle. Elindul egy úton, először, chip, kipufogó stb stb, szépen kúszik fel a teljesítmény, aztán egyszer eljut oda, hogy igénye lesz egy brutálisabb épített motorra. És nem csak a teljesítmény, mint mérőszám miatt, hanem az építés élvezete, a hobby stb stb miatt. Ezt sose fogja megérteni aki csak széria autóban gondolkozik. Máskülönben egy jó TDI-ből kiindulva pl egy stabil 300 lóerős motor olcsóbban építhető és fenntartható, mint egy gyári 300 lóerős autó. (Mert ugye egy Golf IV TDI 1 millióért már a kínálat teteje. 270 lóerővel egy A4/A5 mennyi is?)
Viszont ha úgy nézzük, hogy olyan céllal vesz valaki x lóerős autót, hogy abból 3x lóerőset építsen, annak sincs sok értelme, az már vagy idióta és osztom az okfejtést teljesen, vagy valami elborult hobby autót épít, amire igaz a fenti leírás, ott már nem a racionalitás játszik, hanem teljesen más motivációk.
Aki meg belelátta a kérdésbe a dízelt, úgy hogy le sincs írva annak no comment...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!