2.2es dízelek milyenek? mekkora rizikó megvebnni? Elég lenne 129 lóerős verzió is, azok biztosan jobban bírják. Körmenden valakinek van egy fekete kombi, gyönyörű autó.
4-5 évesen ennyi km-el? Hát... kicsit túl van hajtva. Gyakorlatilag kopó alkatrészeket mind cserélni kell benn. De ez nem márka függő.
2017. febr. 28. 06:31
Hasznos számodra ez a válasz?
2/9 anonim válasza:
1-es te mirol beszelsz??Milyen 4-5 eves autó?5-7 az amirol beszelünk!
Meg milyen túlhajtás??az emlitett peldanal maradva evi max 40ezer km-ről beszelünk!Semmi extra nincs benne,abszolut nem kirivóan sok!dizelt meg amugy is pont ilyen hasznalatra vesz az ember amikor sokat megy!Az mar masik kerdes hogy nalunk a km tekergetes/buheralas hazajaban 200000-et óra szerint soha semmilyen dizel nem fut meg,még a huszonéves prémuimok sem.......
Egyebkent mazdabol biztos nem vennek dizelt!Ők nem ebbe jók!A benzineseik viszont mind legendásak!
2017. febr. 28. 07:46
Hasznos számodra ez a válasz?
3/9 anonim válasza:
#1. válaszoló- A dízel autókat pont hogy azért veszik az emberek mert sokat fognak járni vele(általában).A másik az hogy ez legalább nem valami németből behozott tekert órás import szemét amibe 15 évesen van 200e km, a valóságban meg 600.
Én is amúgy inkább benzinest vennék de ha jó állapotú akkor vedd meg a kiszemeltet.Arra viszont figyelj hogy híresen tudnak rozsdálni a Mazdák már egész fiatalon is.Ha nem túlságosan rozsdás akkor alváz és üregvédőzés, kicserélgeted a kopó dolgokat és lesz egy jó autód amiről tudod hogy nem tekert órás zsákbamacska.
2017. febr. 28. 10:35
Hasznos számodra ez a válasz?
4/9 anonim válasza:
Meg szabad venni. Semmi nem tiltja.
Ja ha egy Peugeot 407 elmegy 1 millió km-t [link] akkor valszeg nem sok a 200e egy Mazda 6-nak. Ha tényleg ennyi van benne és nem millióról tekerték vissza 200-ra.
2017. febr. 28. 12:07
Hasznos számodra ez a válasz?
5/9 anonim válasza:
Denso injektorok vannak benne ha beáll drága lesz, és 200e km felett már a tervezett élettartam végéhez közeledik. A densohoz nincs alkatrész csak cserélni lehet
2017. febr. 28. 13:38
Hasznos számodra ez a válasz?
6/9 A kérdező kommentje:
ki engedhet meg magának egy ilyen autót bakker, megnéztük Bárdinál ebbe minden brutálisan sokba kerül.. kettőstömegü 350, turbó 280, dpf 300.. komolyan Körmenden egy 30 év körüli/inkább alatti csávónak van egy ilyen fekete kombija, hogy a faszba lehet ilyen fiatalon ilyen autója!?!?.... én 20 év munka után is azon remegek, hogy megvegyek-e egy ilyet...
2017. febr. 28. 14:53
7/9 anonim válasza:
Az az emlegetett kombi biztos, hogy dízel? A benzinesbe azért nincsenek ilyen dolgok.
2017. febr. 28. 17:58
Hasznos számodra ez a válasz?
8/9 anonim válasza:
Lehet hogy van esze. Kettős tömegű 80 alatt felujittathato, dpf 15-20 de azt nem kell ha vidéki, turbo az megint sokat bír a cartridge bele 45. Ami t írtam, az injektorok na azok drágák, de aki ilyen autót akár fizesse meg.
2017. febr. 28. 18:14
Hasznos számodra ez a válasz?
9/9 anonim válasza:
Még mindig olcsóbb ilyet tartani mint egy BMW-t. Ráköltesz egyszer a drágább cserélendőkre és utána elfelejtheted újabb 200 000+ KM-ig az ilyen problémákat. Ha meg félsz tőle akkor lehet venni benzineset. Vagy egy Suzukit :)
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!