Nem tölt az akkumlátor. Valakinek van tippje, hogy mi lehet a gond?
Tudom, ezt így nehéz látatlanba megmondani. 2002-es Honda Jazzem van, eddig semmi gond nem volt vele. Két héttel ezelőtt viszont azt vettem észre, hogy az akku folyamatosan világít a műszerfalon. Ez akkor egy napig tartott, de másnapra megszűnt ez a probléma. Most újra előjött. Eleinte azt tapasztaltam, hogy indítás után kb. 10-15 másodpercig még világít, majd kialszik, hát ekkor is gondoltam, hogy ez már nem okés. Ezután megint az történt, hogy egész úton nem volt töltése az aksimnak.
Ami érdekes, hogy 1-esbe 4000 fordulat fölé húzatva kialszik, majd úgy is marad és ha visszaesik 3000-re a fordulat és ezt tartom akkor nincs gond. Szóval jelenleg úgy tudtam a városba elszaladgálni ide-oda, hoyg 4000 ig 1esbe aztán végig 2esbe 3000 fölött tartva.
Ismerős azt mondta, hogy szerinte a feszültség szabályozóval lesz probléma, de azért úgy gondolom hogy több véleményre is kíváncsi vagyok, sose lehet tudni lehet valaki tapasztalt már hasonlót itt és tudja mi a megoldás.
Köszi a válaszokat előre is!
Ugyanezt tapasztaltam, csak egy 5 évvel öregebb kocsin.
Generátor felújítás lett a megoldás.
Kb. 20 ezerért csinálták meg. Szénkefét, szimeringet, stb. cseréltek benne.
Amikor tapasztaltam, hogy nincs töltés egyből rádió kikapcs, ventilátor szintén és mivel még nem volt koromsötét városba csak helyzetjelzővel közlekedtem, de továbbra sem volt töltésem. Csak akkor amikor 4000 fölé vittem a fordulatot.
Az ékszíjat megnéztem, de azzal úgy tűnt, hogy nincs probléma, ill. csatlakozókat megmozgattam, de semmi.
Nekem ugyanez volt, először csak alapjáraton nem volt töltés, aztán csak 2000-nél kezdett tölteni, később 3000-nél, végül tiltásnál, a legvégén meg már egyáltalán nem volt töltés.
De az elején még valamikor jó volt, valamikor nem, én is kontakthibára gyanakodtam első körben.
#2-es voltam.
Ez egyértelműen generátor, nem is kérdéses.
A kérdés, hogy egy Honda Jazzben hogyan történhet meg ilyesmi?? (csak viccelek :))
Csak pár száz ember használja ezt a szófordulatot, hogy "nem tölt az akkumulátor", de igazad van ez nem a helyes meghatározás. Nyilván tisztában voltam vele eddig is, hogy a generátor tölti az aksit. Úgy gondoltam, hogy egy nálam hozzáértőbb ember úgyis levágja, hogy mi a helyzet. Az akkumulátor szóból kimaradt egy betű bocs.
Egyébként köszönöm a válaszod, mert volt benne hasznos info is, holnap majd megnézzük az ékszíjat.
Az ékszíjat megnéztük, elvileg nem volt laza. Viszont most már eljutottunk odáig, hogy sehogy sem tölti a generátor az aksit(4000 fordulat fölött sem), szóval hétfőn megy a szerelőhöz aztán reméljük nem az egész generátor kuka ...
Köszönöm a válaszokat és a segítséget!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!