Opel astra G 1,7 cdti Szinte minden ki lett cserélve még mindig ugyan az a hibakód, mi lehet a baj?
Figyelt kérdés
Van egy G-s opel astra kombim ami 220ezer kilomátert futott nemrég kvillant a motor hibakodjelző lámpa és 200-res fordulat fölé nem megy leszabályoz. Gépre rákötötték és a legtömegmérőt jelezte hibásnak ezt kicserélve a mapszenzort majd ezt is kicseráltük de semmi ki lett tisztitva minden új üzemanyag szűrőt is kapott, szakember megnézte és a turbó gyakorlatilag szétesett belülről 2 napja jött meg az új turbó de még így sem megy az autó folyton kidobja a hibát és leszabályoz.
Mi lehet a probléma?
válaszokat előre is köszönöm.
2017. febr. 21. 14:04
1/4 anonim válasza:
A turbonyomas elektromos vezerlője!
2/4 anonim válasza:
Ugyan ilyen Z17dtl astrám van.Ha a turbó szétesett,akkor vagy nem 220 ezer van benne-az enyémben 250,apáméban 350 és semmi gond-vagy egy állat volt az előző tulaj akinek benzines autója volt.Én garantáltan 108 ezerrel vettem,kb 140 ezernél dobta ki hogy 2000-es fordulatnál leszabályozott.EGR SZELEP!!!ha sokat használod rövid távon-főleg télen-előfordul sűrűn.Pucoltasd ki (kb.6000.-ft)vagy vegyél egy újat.A turbónyomás érzékelő szenzor nekem is rendszeresen el romlik,nem foglalkozok vele.Ennek a szenzornak a hibáját én úgy érzékeltem hogy 3150 ford/percnél leszabályozott az elektronika,kigyulladt a motor lámpa.Gyújtást leveszem ilyenkor,kb 10 mp várok-hallani ahogy a motortérben visszazár valami szelep-újra indítok és bár a motor hiba jelző nem alszik ki,van turbó.Menet közben még sosem csinálta hogy el ment volna a turbó,de reggeli indításnál,ha alapjáraton hagyom ketyegni,akkor kb 20-30 mp múlva sokszor kigyullad a motorhiba jelző lámpa.Na olyankor szoktam leállítani és 10-15mp múlva újra indítani.Lámpa égve marad-kb.20-30 indítás után szokott magától kialudni-de van turbó.Szóval ha kb.2000-es fordulatnál szabályoz le és nincs benne erő,akkor biztos EGR szelep hiba!Ha 3150 körül,akkor turbó.Viszont erő azért van turbó nélkül is benne,vidáman lehet közlekedni vele.EGR hibánál alig megy.Én szeretem mert ezt az apró hibát-köszi Bosch!-leszámítva probléma mentes az autó.
3/4 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat, menet közben 2000-nél szabályoz üresben nagy nehezen 3000-ig pörög.
A turbónyomás érzékelő az a MAP szenzor az cserélve lett.
2017. febr. 22. 13:08
4/4 A kérdező kommentje:
Ja igen, én rövid távon használom nap mint nap.
2017. febr. 22. 13:15
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!