Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » ,2.5 turbó motorról van szó,...

Rs Ati kérdése:

,2.5 turbó motorról van szó, megsíkolták a hengerét és menet közben 1,2baros nyomás felett nagyon megnő a kartergáz! De ez csak 1,2 felett van! Az lenne a kérdesem hogy ez mitől lehet?

Figyelt kérdés
,2.5 turbó motorról van szó, megsíkolták a hengerét és menet közben 1,2baros nyomás felett nagyon megnő a kartergáz! De ez csak 1,2 felett van! Az lenne a kérdesem hogy ez mitől lehet? Lehet a aki síkolta vagyis akik csináltak a hengert valamit elrontottak?

#2.5 t
2017. febr. 15. 12:07
 1/10 anonim ***** válasza:
17%

Henger az kerek és nem sík.

1.2bár?Az kevés! Én 2.4-2.7 -t fújok a gumikba!

2017. febr. 15. 12:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
Az elég brutál nyomás, nem lett ez a motor "tuningolva", nagyobb turbóval, vagy töltőnyomással?
2017. febr. 15. 12:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 A kérdező kommentje:

De igen ez egy tuningolt autó,a turbó az gyári de minden más kíván cserélve...

És most ez a probléma,higy a kartrertaz megnovekedik amikor a nagy nyomást adnánk neki....

Szerintem amikor sikoltak valami tömítés nem lett jó vagy Nemtudom...?

2017. febr. 15. 13:11
 4/10 A kérdező kommentje:

Te miről beszelsz???

Milyen gumi?

2017. febr. 15. 13:29
 5/10 anonim ***** válasza:
Tehát ha nagy a turbónyomás akkor nő a karternyomás is. Valahol átszökken a levegő már, létezhet hogy a végkompressziónál átenged egy keveset a gyűrűnél? Nem sok a tuning annak a motornak?
2017. febr. 15. 19:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 A kérdező kommentje:

Nem. Nem sok neki!

Remelem 7vegen rájönnek mi a baj!

De szerintem a hengeres rontott el valamit,mert eddig semmi baja sem

Volt a kartergaznak...

2017. febr. 16. 07:20
 7/10 anonim ***** válasza:
Talán a síkolás következtében nőtt a kompresszió. A megnövekedett nyomású gáz pedig átjut a szelepeknél vagy a dugattyúgyűrűnél. A síkolástól függően kell a hengerfejtömítést megválasztani, talán az nem jó.
2017. febr. 16. 22:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
Ne csodálkozzál! A motorok gyárilag fel vannak készítve arra a teljesítményre amivel kijönnek a gyárkapun. Ha ebbe te belepiszkálsz akkor valami nem fog smakkolni. Hát nálad ez most abban nyilvánul meg hogy sok a kartergáz. Valószínűleg a dugattyúgyűrűk előfeszítése kevés, vagy egyszerűen a motor statikus kompressziója nincs megcsökkentve a nagyobb turbónyomáshoz. Sőt mivel síkolva is lett a hengerfej ezért még nőtt is a kompresszió feltehetőleg. A tuningolás az egy elég komoly szakma, nem olyan mint amit a jútyúb videók nézegetése közben gondolnánk róla, hogy csak jó nagy turbónyomás kell és kész is van a 800-1000-1200 LE.
2017. febr. 17. 08:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 A kérdező kommentje:

Köszönöm szépen a válaszod te kis okoskodó!

De legyszives máshol okoskodjal!

Koszonom!

2017. febr. 18. 08:29
 10/10 anonim ***** válasza:
Nem akartalak megsérteni, mert túl egyszerű lett volna azt leírni hogy buta vagy a témához ha ide jössz ilyet kérdezni. Na mindegy. Sok sikert!
2017. febr. 19. 18:11
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!