Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Ford S max 2009 2. 0 tdci 140...

Ford S max 2009 2. 0 tdci 140 le hörög/hebeg. Valami ötlet?

Figyelt kérdés
Az lenne a helyzet, hogy kint lakunk Németbe, vettem egy 2009-es S max-ot (diesel 140 le). Ford kereskedőtől 130. e km. -errel. Az az igazság, hogy nem nagyon néztem meg mivel egy év teljes garit kaptam és náluk volt végig szervizelve. Aztán pár nap után kicsit furcsálottam, hogy gyakran lefuladok elindulásnál, utána a tükörben láttam gyorsításnál, hogy okádja a fekete füstöt. De a legdúrvább parkolásnál kissebb manővereknél volt, olyan szinten okádta, hogy az valami eszméletlen. Hát gyorsan visszavittem mivel garis erre a tulaj azt mondja ez teljesen normális mert euro 4 es. Utána mondtam neki, hogy gyakran fulladok elundulásnál, és csak 160 a vége. Erre a válasz nem tudok manuálissal vezetni, és ez nem egy versenyautó hanem egy egyterü. Ja és a gép nem ír hibakódot. Elvittem egy másik szervízbe ahol elméletileg motorsoftvert cseréltek és a fekete füst valóban elmúlt teljesen viszont részecskeszűrő cserés lett mert becsömölt a sok koromtól. Azóta viszont ha gyorsítok 2000 fordulat körűl fura hebegő/hörgő hangot ad. És valami fura zörgő ciripelő hang jön a váltó felől. Ami a tengelykapcsoló kinyomásával megszünik. Gondolom a két dolognak semmi köze egymáshoz. Ha valakinek van ötlete azt meghallgatnám?

#TDCI #S max 2.0 #hörö csörög
2017. febr. 10. 19:18
 1/4 anonim ***** válasza:

Hát a diesel fordoknál előfordul hogy 150 Ezer felé már kell kuplungot cserélni. Nem tudom a lendkerék kettőstömegű-e, ha igen azt is.

Egy ismerősöm vett focust 60 Ezer km-rel, amiben mint kiderült 150 Volt valójában és ott már kuplungcserés Volt.(igazából innen is derült hogy nem 60 az a 60)

2017. febr. 10. 23:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
Láttam már rossz kettőstömegűt, az nem ilyen. Teljesen szépen lehet vele váltani leállításnál nem csattan. Egyszer csinált ilyet a szutyok Touranom abban konkrétan nem volt váltóolaj. De ebben van
2017. febr. 11. 07:24
 3/4 anonim ***** válasza:

Akkor fogalmam nincs, nekünk új kora óta van egy Focus MK1 a családban, még a generátoron kívül semmi baja nem Volt, 125 ezernél vettem észre hogy ha kiengedem a kuplungot, akkor ahogy megforgatja a váltót, az csinál egy kis zajt. Most 220 Ezer van benne. Azta is megy.

Ez a ciripelő hang nekem Volt már laza rugóktól a kuplungszerkezetben, vagy laza hővédő lemeztől. Mindig beparáztatott, de szerencsére sosem Volt komoly.

2017. febr. 12. 16:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
Amúgy a zörgő hang lenne a legkevesebb, de ez a hebegés eléggé felbosszant. Olyan mint ha kifújna a kipufogó, vagy nem is lenne rajta. De nem fúj ki, befogtam és majd szétdurant.
2017. febr. 16. 16:29

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!