Befolyásolna valamit a nagyobb felni?
Attól függ, miről váltanál.
Mondjuk 1.6-os Golfra 18-as felnit rakni olyan, mint makkos cipőben disznóolat ganajozni - nem leszel tőle menőbb.
Igen és igen.
Továbbá elcseszed vele a futómű geometriát,és oda a komfort is,amit majd a szilentek,gátlók és toronycsapágyak is bánnak.
Én 6 hengerrel és 150 lóerővel se mennék a gyári 16-os fölé,mert csak hátránya van,előnye maximum a kinézet.
Egy 1.6-ra amúgyis nevetséges a 18-as felni.
Az előre gondolkodás miatt akarnám csak. 3-4 év múlva tervezek egy A4 Audit vagy Golf 7-et, és akkor ne kelljen már megint 400 ezret költenem felnikre meg gumikra, ha már az osztókör is stimmel.
Meg amúgy se azért venném, hogy menő legyek, hanem azért, mert a gyári 16-osokat az előző tulaj szétpadkázta, és akkor már veszek rá valami szépet. De akkor lehet maradok a 17-nél, az A4-en az se túl kicsi.
Amúgy meg az 1.6 Golf sokkal jobb, mint a busz, kedves Trump. :) Meg azt se hiszem, hogy sok embernek van 2 milliós első autója.
Jó autó amúgy, lehet vele úgy menni, mint az állat, de azért teljesítményben kicsit többet várok autóbolondként. Azért nézegettem az 1.8-2.0 turbókat.
Jön már a nagy arc. 2 millás kocsim van. És hova kell gittelni?
Minek veszel egy 1.6-os taligára akkora kereket? Egy kombapkat kocsiról beszélünk, azok közül is az egyik legszűkösebbről. Még a 16-os is bőven sok hozzá. Mind a 105 lóhoz. Nehezebb, drágább rá a gumi, elkúrja a futómű geometriát. Persze ha villantani kell a putrisoron, akkor ajánlanám inkább a 20-ast.
Köszi, #1, #3 és #7.
6-os, te meg olvasd el, amit írtam. Nem menőzni kell, hanem azért, mert tetszik. Kap mellé egy kis ültetést is, aztán be van fejezve a dolog.
Ötös Golfban meg biztos, hogy nem ültél még. A 4-es tényleg kicsi, ott esélytelen, hogy a 185 centimmel be tudjak magam mögé ülni, de lehet még egy alacsonyabb ember se férne el. Az ötösben viszont rengeteg hely van, ott simán elférek magam mögött, nagyobb lábtere van, mint a hasonló korú A4-nek, 3-mas BMW-nek.
Amúgy meg pont az ilyenek miatt tervezem az erősebb autót, nem azért, mert ez rossz, hanem azért, mert ok nélkül lenézik. Hiába jó a VW, ha a sok agyatlannak csak az Audi meg a BMW jelenti a minőséget, és hallgathatom, hogy csak egy Golf, mit szeretsz benn ennyire.
A futómű geometriáján semmit nem változtat, ha a megfelelő méretet veszed, azaz ET a gyári érték közelében marad. 5-7 mm eltérésnek semmi komoly következménye nincs, ennyi még gyári felnik közt is lehet. Ha 205-215-ös gumit veszel rá, akkor a gördülési ellenállás sem lesz vészes. Mivel keskeny, 7,5-es felniről van szó, ezek még nem is fognak nagyon feszülni rajta.
A normális mértékben ültetett autó simán átmegy műszakin, nekem sem szóltak miatta.
Gyárilag sportline, 15-ös ültetéssel, szóval nem fognak érte szólni, ha még 2.5 centit lejjebb megy. Nem állíthatót veszek alá, csak egy rugót. Így még a rendőr se köthet bele. :) Nem használhatatlanná akarom tenni, csak az újabb autók szintjére jön lejjebb, azoknak is kb. akkora a hasmagasságuk.
[link] Itt egy kép búcsúzóul, mert már nem vagyok rád kíváncsi.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!