Fiat punto 1.1-re nagyobb henger fej lehetséges?
És azzal mit érnél el?
Ezt fordítva szokták általában csinálni,amikor a nagyobb (de ugyanabból a motorcsaládból) blokkra ráteszik a kisebb blokk hengerfejét,már persze ha éppen lehetséges.
Például a CRV 2 literes blokkjára a Civic 1.6-os Vtec hengerfejet.
Teljesítményt két féle módon tudsz növelni.
Vagy a köbcentit növeled, vagy a bevitt üzemanyagot, és hozzá többletlevegőt.
A másodira végtelen a lehtőségek tára.
Tuningolhatod szívó és kipufogó oldalon (szelepvezérlést is megváltoztathatod), vagy épp rakhatsz rá valami kompresszort vagy turbót. A többi Humbug.
Tegyél egy jó minőségű PAPÍR direkt légszűrőt a gyári helyett.
Erősebb nem lesz tőle,de a gázreakción javít kicsit,és padlógázon szép szívó hangja lesz tőle,és az egy kicsit placebo hatás.
És nem,nem érdemes a kipufogót buherálni,mert nem ér az egész autó annyit,amennyibe egy korrekt rendszer kerülne.És még az is maximum néhány lóerőt jelentene.
Kerdező azt értesd mar meg hogy ilyen kisköbcentis es gyenge szivo benzinet nincs semmi ertelme tuningolni!
Vehetsz te itt ra csodadirektszurot meg egyedi kipufogot csinaltathatsz ra stb stb....es akkor mit tortent??A gyari 55lobol csinaltal talan61-62 lovat tobbszazezerért....ez aztan a beruhazas!
Mindenkiben előjön ez az első autónál,hogy mit lehetne vele,mit érdemes satöbbi.
Nincs ezzel semmi gond,de érdemes idővel belátni,hogy egy 1.1-es Punto nem jó tuningalap.
Arra jó hogy rutint szerezz,hogy eladhasd és utána ne zöldfülűként ülj be egy erősebb autóba.
A direkt szűrő az egyetlen értelmes és gazdaságos dolog rá.
Ha a kipufogótól még jobban is menne,az akkoris hangos lenne,ami nem kafa egy 1.1-es Puntonál.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!