Melyik a leggyorsabb 50 köbcentis robogó gyárilag?
Aki a variátorgörgőt írta az butaság, én sokat hangoltam. A görgőzéssel finomhangolni lehet. Ha jól van megválasztva a görgő és a kontrasztrugó és jól van behangolva a karbi, akkor bármikor odahúzol neki, például egy meredek parton kifelé, akkor sem fuldoklik még ha nehéz vagy sem és egyenes úton is frankón gyorsul.
Ha rosszul van görgőzve, hacsak nem extrém rosszul, akkor is eléri a vésebességet.
Na szóval minden robogó folytásokkal jön ki. Van vakcső a kipu könyökön és szokott lenni a variátorban limitergyűrű. Némelyiknél még a karbinál is van folytás és limitált a gyújtás.
Egyébként egy olyan 50-es, amin semmi tuning nincsés nincs folytás az max 80, de azt is több tényező befolyásolja.
Gyakoribb a 70-75Km/h-s vég, jó erőben lévő motornál.
Az órák persze sokat csalnak, a legtöbb motor már 75 nél 85 felett mutat. Ezt lehet ellenőrizni egy gps el, vagy androidta felraksz egy gps-t.
Én mindig úgy csináltam, elindítottam a gps-t beraktam a csomagtartóba , utána pedig visszanéztem mennyi volt a csúcssebesség.
Egyébként erős nyomatékos motorok folytás nélkül a Piaggio blokkos Apriliák, a Yamaha Aeroxok, a befecskendezős SR-ek is jól mennek.
Ha nem elég neked a 80 as vég, akkor bele kell dobni egy kis tuningot, 70 es henger, telisonkás főtengely, sportkipu, jó variátor, jó szíj, folytatlan CDI.
Nekem most egy SR 50R Factory van (karbis), na az jó hátszéllel kiakasztja a 80 as óráját, de GPS szerint akkor megy kb 76-78-al.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!