Megéri a 2016-17-es SUV-ket 3 hengeres motorral venni?
Nem.
A 3 hengeres motorok elmentek anno a kis 1 tonna alatti autókba,szívóként,jó rövid váltóval városi cirkálónak.
Nem mentek rosszul a számokhoz képest,viszont egy putri 4 hengereshez képest is undorító volt a járásuk,iszonyú kicsi alapjárati nyomaték,és fogyasztásban sem vert köröket a 4 hengeresekre.
Ma ezzel szemben nem ez megy,hanem kihegyeznek turbóval egy ezres 3 hengerest,belerakják szinte mindenbe,összecsalnak vele egy szép mérést,így kisebb az EU-s bünti,meg gyönyörű a katalógusadat.
Az már nem a gyártó problémája,hogy a gyakorlatban hogy szuperál a dolog.
És akkor még tetőzhető is a baj,ha az ember márkaszervízbe hordja,meg ha elhiszi az gyári olajcsere periódust.
Ford,Suzuki,BMW,VW édes mindegy melyik csinálja,mindegyik egy zsákutca,legfeljebb annyi különbséggel,hogy vannak olyanok,amik tele van gyerekbetegségekkel is.
Amíg lehet kapni tisztességes méretű és hengerszámú szívóbenzineseket,addig azokat érdemes megvenni.
Nyugodtan megveheted, teljesen jo motorok azok is.
Aki azt irja hogy ezek a 3 hengeresek tul vannak huzva az nem sokat tud a belsoegesu motorokrol :) Mennyi a fajlagos teljesitmenyuk? Literenkent 100-130Le? Az lofax.
Ajánlani tudom a benzines 4ütem-3hengeres megoldásokat mindazoknak:
- akik fájdalom nélkül akarnak megválni a régi típusú amalgám fogtöméseiktől,
-akik vesekő problémákkal küzdenek, de félnek a műtéttől, és természetes úton szeretnének megtisztulni, -akiknek mindegy az utazási komfort, csak az a lényeg, hogy a szomszéd lássa, hogy autója van.
Az említett konstrukció tervezőjének pedig azt kívánom, ilyen motorral szerelt személygépjárművet használjon az emberi kor legvégső határáig. :D
problémás lesz mint a diesel, de legalább nem lesz takarékos..
elee ezt a suvot nem értem, mondjuk a peugeortra rákerestem miért jó ha az autó magas ?
mert a csomagoknak nem, mert ki az aki a feje fölé pakol ?? De maga alá se pakol. csak nő a légellenállás, fizeti az üzemanyagot, mert egy szekrénnyel utazik.
ember, nezzuk miért nem szeretünk dieselt venni.
1 Befecskendező magasnyomasu rendszer, drága, meghibásodik.
2 Turbó, meghibásodik bár dieselnél tervezési hiba
3 kettős tömegű lendkerék behal. bár már sok nagy benzinesben is van.
Erre itt a kis benyás hasonlo injektorokkal magas nyomással, csak itt ha behal az injektor es pl kevesebbet szalit szegeny keverékes lesz egy henger, voila lehet motort javitani.. a dieselnél meg semmi baja se lesz csak időbel nem megy :)
2. Turbó.. Hohóó a benzin égéshője sokkal magasabb, több terhelés a turbónak.. yess, ami a dieselben 300e kmt elment, majd nézzük meg a benzinesben
3. még az is van benne :)
Kb ennyi, erre jön hogy alapjáraton takarékos, terhelésen nagyon meleg van a hengerekben, hűteni kell, párolgás hőelvánással jár, tehát, tuldúsít, benzint pazarol..
Kész is a fullos takarékos megoldás.. Mig érinted a gázt takarékos, pont jó a tesztutra a katalogusadathoz.. de elkerülném..
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!