Francia autók mennyire megbízhatóak és minőségiek? Pl. : Citroen DS3 (1.4 benzin)
Régen sok rosszat hallottam a Francia márkákról sok meghibásodás, silány elektronika és felhasznált anyagok.
Ismerősök, kollégák nagyon szapulják a peugeot, citroen, renault márkákat és inkább toyota, honda vonalat istenítik.
Vélemények tapasztalat?
Mintha a Fosota meg a Ronda nem adhatnák meg magukat:D Minap is vittek egy Jariszt a tréleren....röhögtünk is a haverokkal. A széttuningolt szivik-ekkel meg rémálmai vannak az embernek.
A régebbi PSA kocsikkal nem sok gond van, újakkal nincs tapasztalat, de az új kocsikkal meg tudjuk mi van, ez is bekokszol aztán az is, ez is eltömődik aztán az is, bármelyik márkánál...szóval nincsenek itt már ódenagy különbségek, hogy na akkor távolkeleti fröccsöntött Rondát vegyél mer' az aztán el nem romlik, termeli a benzint és tengeralattjáróként is használható mer' az hűűűű az össze van rakva. Közbe meg egy nagy sz@rt, ne higgyél az ilyen ostoba urbánlegendeseknek.
Egy szar ez mind már, sajnos. A 2005-2007 utáni évjáratnál már szinte mindegy mit veszel. Egy kis semmi citroen C3, vw polo is egy pénztemető lehet.
Szerintem most kell bevásárolni az adagolós dízelekből, sima szívó benzinesekből és kihúzni velük, ameddig az elektromos autók elérhetőek nem lesznek.
Én tavaly áprilisban vettem egy 2007. dec-i Peugeot 207-est, az alap motorral (75 lóerő) és a "kopó" alkatrészeken kívül semmi másra nem kellett költeni, TEHÁT: 1 új aksi, klímatisztítás és feltöltés és egy első izzócsere.
Tehát megbízható, a 2016-os használtautó katalógus szerint is ez a típus az átlagnál megbízhatóbb, egyszerű szerkezetű, 1.4-es motor, kényelmes ülések és rugózás is. S kifejezetten biztonságos: 4 légzsák, induláskor automatikusan lezáródó ajtók , állandó menetfény, be nem
csatolt biztiövre egyre erősödő, figyelmeztető hangjelzés.
S nem a földön ülsz, hanem aránylag magasan, mégis, az autó annyira stabilan fekszik az úton, hogy csodálkozom.
Amelyik kanyart a régi Swift-tel csak 3-asban mertem bevenni, a 207-essel 5.-ikben is! S semmi terhelésváltási reakció! Minimális oldaldőlés csupán. S aránylag jó nagy végsebesség, pl. az Ignis az ugye 18 lóerővel erősebb, de mivel egy guruló ruhásszekrény, a végsebessége is csak 160. Na mármost a 207-es "csak" 75 lovas, de a végsebessége meghaladja a 170 km/h-t! Ennek magyarázata
a tökéletes áramvonalasság, napjaink egyik legjobb cw-értékű autója. Az E Merci hozzá képest tolja a levegőt
maga előtt, ez nem, ez elhajlik a levegő útjából. Tehát design szempontjából is jeles! Miből is még? Felszereltség, biztonság és most figyeljenek, kedves francia autó fikázók (bézzétek meg...!): M E G B Í Z H A T Ó S Á G !!! ...... Szóval tartva a helyzetet, kedves kérdező, ha már van autód, akkor ne, de ha nincs sürgősen
szerezzél be egyet és élvezd a szolgáltatásait! Bőven elég lesz a 75 ló, hidd el nékem! Na üdv!
Tehát: ne "szapulják" mert leverek nekik egyet.
207-est vegyél, mert nem bánod meg! TELJESEN MEGBÍZHATÓ!
DE nem akarom önmaagam ismételgetni, lásd az előrébb leírtakat! Remélem tudtam összessígíben segíteni, na üdv!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!