Mitől van az, hogy ha befújok hidegindítót a kocsiba akkor sem indul?
Purhabot ne fújj bele!
Az előtöltés jól van beállítva? Adagoló jelen van?
Bírom, amikor szakszerű szerelés helyett az emberek előveszik a folyákony autószerelőket:
hidegindító
hűtőtömítő
kopásjavító (nem kopáscsökkentő) olajadalák
inkektorjavító üzemanyagadalék
Tán nem házilag kéne tákolni, és akkor működne minden.
Na ha adagoló csere előtt ment akkor az van amire tippelek, de más már megírta.
Elcseszte aki tákolta az adagoló cserét! (előtöltés vezérlés jele, stb.)
Sok autonál adagoló csere után célszerszámmal kell előtöltést állítani, van olyan aminél szervíz szoftwerrel kell szinkront állítani a vezérlésben meg olyan is ahol csak ott álítható az előtöltés, stb.)
Vidd el egy másik szerelőhöz aki valóban szerelő és nem egy kontár hülye!
A másik szerelőnél lévő szervízdijjat meg fizettesd ki a kontárral!
Az megint érdekes aki hideginditót kilószámra fuj autóba, az is egy kontár! A hideginditó veszélyes és szükség esetén finoman kell kezelni!
Minden dízelnek van gyári előirása, hogy hogyan kell "hideg éleszteni" egy generál vagy üzemanyagrendszer javítás után. Aki ezt nem tudja és a gyári szervizkönyvben nem néz utána egy kontár barom!
Kerüld az illetőt jó messziről, még egy izzó cserét se bízz rá!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!