Nem indul az autóm , mi lehet a gond?
VW Polo III 6n1, 1995
1043cm3 aev,
Szikra van, üzemanyag van,
Teker az önindítő folyamatosan de nem indul,
Ami cserèlve lett: gyujtás elosztó, gyujtás kábel , gyertyák,ac pumpa, komplett injektor,
Jelenleg a motorvezèrlő elektronikára gyanakszunk (ECU) bontóból lessz mert nagyon drága újonan, másik kèrdès ezzel kapcsolatosan , sima csere után, kell-e valamit programozni majd rajta mert hallotam olyat hogy, be kell "tanítani" az új kulcsra illetve immobilizerre vagy mi, egyèbkènt az èn immobilizerem ki van kötve már règóta, szerintetek ? Valami ötlet?
Nekem is pont ilyen gondom volt az én Polo-mmal, nem is olyan rég. Csak az Polo II, 1043ccm, aau motorkódos. 1992-es gyártmány.
Az istennek se akart beindulni, és ugyanezt produkálta. Tekert, szikra volt, benzin volt. Végül már nem tudtunk mihez kezdeni vele, szerencsére apukámnak van egy ismerőse, aki régen Vw márkaszervizben dolgozott, és volt tapasztalata ilyen Polo-kkal. Lehúzott két kábelt az egyik vízgombáról, és a kocsi pöccre elindult. A vízgomba szart be. És erről is ment jel a motorvezérlőbe, ezért nem volt hajlandó elindulni.
Szóval gombát kellett cserélni. Szerintem ti is próbáljátok meg ezt, hátha bejön. Magunktól soha nem jöttünk volna rá. :)
https://www.youtube.com/watch?v=UbkzABA7mT8
Itt találsz információt az energizálódásról!
Így nem fontos elvinni szerelőhöz, te magad is megtudod energizálni!
Gyertyák polus számának nincs köze az induláshoz ha jó a gyertya.
Két polusu később kopik el mivel hol ide hol oda húz a szikra. Ennél csak az iridiumos tartósabb, de az érzékeny a pontos keverékarányra ezért pl. karburátoros vagy lambdaszonda nélküli autokba nem javasolt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!