Volkswagen polo 6n2 indítási problémám van. Jelenleg nem indul. Teker, aztán elkezd villogni az olajnyomás jelző és 3-at sípol. Valaki tapasztalt már ilyet?
Egy ismerős mondta (neki is ugyanez az autó van) hogy az immobiliser okozhatja és diagnosztikával ki kell ütni.
Lehetséges ez?
Ismerősöd kéne kiütni.
A kocsit meg vidd el szervízbe, de oda ahol nem az "ismerősöd félék" dolgoznak!
#3 nem ez volt a kérdés és a válaszod értékelhetetlen.
A többieknek köszönöm.
Na jó...
Barátunk nagy spíler, csak nem ért a fócvágenyhez.
Tudod, tesó, mikor elkezded pörgetni a motort az önindítóval, a motor a főtengely-jeladón keresztül zen az ECU-nak, hogy forog a motor. Mivel az alacsony fordulatszám miatt nincs elegendő olajnyomás, az olajnyomás gomba nem old le, az is jelet küld az ECU-nak, hogy kevés az olajnyomás.
Az ECU pedig vészjelet küld a műszerfalra, hogy sípoljon, és villogjon az olajnyomás jelző.
Tehát levezetésképpen:
Attól függetlenül, hogy valami nem jó a motorodban, ami miatt nem indul (immo hiba esetén villogna a visszajelzője), attól függetlenül pontosan úgy működik a műszerfalad, ahogy megszabták neki a gyárban.
Az immobilisert egyébként diagnosztikával, max kikapcsolni lehet az ECU beállításai között.
kiütni, max a hibakódokat tudod. Az immo egyébként a műszerfalban van, de kikapcsolni az ECU-ban kell.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!