Weber 45 DCOE karburátorról mi a véleményetek?
07-es ladámra néztem ki ezt a tipust de nem tudom javít e valamit vagy csak a fogyasztást emeli majd meg.
Meg az alábbi linken : [link] azt írják egy garnitúra 35-45 000 forint, viszont néztem a Weber hivatalos oldalát de ott meg 99 000 forint egy darab. [link]
Ezt hogy csinálják?
A motortuning még mindig nem úgy működik, hogy "veszek egy jaó bika karbit, oszt' száz meg százhúsz lóerős lesz a kockalada". A megépített motorhoz kell kiválasztani, felépíteni és behangolni a karburátort.
Széria Lada motorra tök felesleges a 45-ös DCOE. Azt eredetileg a VFTS 160 lóerő körüli, nagyszelepes, nagytengelyes motorjára homologizálták, annak már kell a hengerenkénti fojtószelep és az ekkora torokméret. A gyári Lada-motor viszont a DAAZ karbik 32-es (vagy 2107-1107010 esetén 28/36) torka bőven elég, ennél nagyobb akkor kell, ha több levegő tódul a motorba.
Ezért kérdeztem mert nem tudom mi a helyzet ilyen téren. 2 ütemű motoroknál viszonylag sokat jelentett hogy egy vagy két mérettel nagyobb karburátort tett rá az ember.
50-es kipufogórendszer mellé és/vagy valami tuning leömlő mellé is elég a gyári karbi?
Egy 50-es rendszerhez teljesen jo a gyári!Legrosszabb esetben is eleg atfuvokazni!
De amit megtehetsz es sokat segit az a vágott legszurohaz!
Köszönöm a segítséget mindkettőtöknek. Akkor nem pocsékolom a pénzem karburátorra. Jobbnak látom egy E jelzéses kipufogó rendszerre költeni ezt a pénzt.
További szép napot!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!