Hosszabb távon miért párásodik a szélvédő?
Figyelt kérdés
Ha nagyobb távon megyünk, egy idő után beszoktam nyomni az ECON-t, elkezd párásodni később, utána már nem sikerül általában teljesen lefúvatni, még szélvédőre irányítással sem. Csak a legalja lesz teljesen páramentes.2016. dec. 18. 06:00
1/5 anonim válasza:
A fűtés ne legyen belső keringetésre kapcsolva, valamint lehet nem ártana kicserélni a pollenszűrőt. Azt sem árt megnézni, hogy nincs-e beázva az autó.
2/5 anonim válasza:
No meg ha többen utaztok, akkor érdemes kb. 1 cm-re leengedni valamelyik ablakot, hogy szellőzzön, és ne gyűljön fel a kilélegzett pára.
3/5 anonim válasza:
Az ECON gomb használata 90%-ban belsőlevegő keringetésre kapcsol.
4/5 anonim válasza:
Hiszen már te is leírtad, hogy mi az ok: hogy megnyomod az ECON gombot. Nem kell benyomni. Sokan nem tudják, de ajánlott télen is klímával menni (pontosabban fűteni), és az nagyon jól párátalanít.
5/5 anonim válasza:
Fel kell kúrni a fűtést a szélvédőre maxi hőmérsékleten. Azért csapódik le a pára mert hideg a szélvédő. Fel kell fűteni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!