Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Hosszabb távon miért párásodik...

Hosszabb távon miért párásodik a szélvédő?

Figyelt kérdés
Ha nagyobb távon megyünk, egy idő után beszoktam nyomni az ECON-t, elkezd párásodni később, utána már nem sikerül általában teljesen lefúvatni, még szélvédőre irányítással sem. Csak a legalja lesz teljesen páramentes.
2016. dec. 18. 06:00
 1/5 anonim ***** válasza:
100%
A fűtés ne legyen belső keringetésre kapcsolva, valamint lehet nem ártana kicserélni a pollenszűrőt. Azt sem árt megnézni, hogy nincs-e beázva az autó.
2016. dec. 18. 08:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
100%
No meg ha többen utaztok, akkor érdemes kb. 1 cm-re leengedni valamelyik ablakot, hogy szellőzzön, és ne gyűljön fel a kilélegzett pára.
2016. dec. 18. 09:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
63%
Az ECON gomb használata 90%-ban belsőlevegő keringetésre kapcsol.
2016. dec. 18. 10:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
Hiszen már te is leírtad, hogy mi az ok: hogy megnyomod az ECON gombot. Nem kell benyomni. Sokan nem tudják, de ajánlott télen is klímával menni (pontosabban fűteni), és az nagyon jól párátalanít.
2016. dec. 18. 12:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
50%
Fel kell kúrni a fűtést a szélvédőre maxi hőmérsékleten. Azért csapódik le a pára mert hideg a szélvédő. Fel kell fűteni.
2016. dec. 20. 00:04
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!